Oglas za jogurt Land, ki ga nihče ni želel preskočiti
Šifra: M2.2003S25Agencija: Yootree Naročnik komunikacij: Eurospin
Skupina: M2 STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV, M2.2 UČINKOVITA UPORABA PRORAČUNA
Kreativna ideja
S premišljenim in inovativnim pristopom smo gumb “preskoči” spremenili v mučilno napravo, s katero je gledalec lačni Manji onemogočil uživanje v jogurtu. 12 % jo je mučilo več kot 2:30, 6 % do konca – celih 10 minut. Za pičlih 119 € smo dosegli 786 ur ogledov in dokazali, da “long-form” še zdaleč ni mrtev.
- Ime znamke ali podznamke: Land
- Naročnik komunikacij: Eurospin
- Izdelek / storitev: Land mlečni izdelki
- Agencija: Yootree
- Medijska agencija: Medialog
- Digitalna agencija: Medialog
- Produkcijska hiša: Idejalisti
- Spletni naslov: https://www.eurospin.si/land-odkrij-svezino-prebudi-okus/
- Kreativni direktor/ica: Žan Rus Fink
- Umetniški direktor/ica: Neža Pavrič
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Oblikovalec/ka: Neža Pavrič
- Vodja projekta: Irena Dizdarević
- Direktor/ica projekta: Andreja Veršič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Natalija Pagon, Nika Mavrič, Teja Sosolič in Jure Kumljanc