Oglas za jogurt Land, ki ga nihče ni želel preskočiti

Šifra: M2.2003S25Agencija: Yootree Naročnik komunikacij: Eurospin
Skupina: M2 STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV, M2.2 UČINKOVITA UPORABA PRORAČUNA

glasnost:

Kreativna ideja

S premišljenim in inovativnim pristopom smo gumb “preskoči” spremenili v mučilno napravo, s katero je gledalec lačni Manji onemogočil uživanje v jogurtu. 12 % jo je mučilo več kot 2:30, 6 % do konca – celih 10 minut. Za pičlih 119 € smo dosegli 786 ur ogledov in dokazali, da “long-form” še zdaleč ni mrtev.

  • Ime znamke ali podznamke: Land
  • Naročnik komunikacij: Eurospin
  • Izdelek / storitev: Land mlečni izdelki
  • Agencija: Yootree
  • Medijska agencija: Medialog
  • Digitalna agencija: Medialog
  • Produkcijska hiša: Idejalisti
  • Spletni naslov: https://www.eurospin.si/land-odkrij-svezino-prebudi-okus/
  • Kreativni direktor/ica: Žan Rus Fink
  • Umetniški direktor/ica: Neža Pavrič
  • Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
  • Oblikovalec/ka: Neža Pavrič
  • Vodja projekta: Irena Dizdarević
  • Direktor/ica projekta: Andreja Veršič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Natalija Pagon, Nika Mavrič, Teja Sosolič in Jure Kumljanc