Dejmo se videt

Šifra: M2.1003S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Skupina: M2 STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV, M2.1 UPORABA MEDIJSKIH VPOGLEDOV

glasnost:

Kreativna ideja

Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3.lastnik e-skiroja poroča, da je imel nezgodo, največ se jih zgodi v temnem delu dneva. Če izbirajo med slogom in vidnostjo, izberejo slog. Da mladi ne nostijo varnostnih oblačil, ker niso v skladu z njihovim slogom, je zelo presentljiv uvid, ki ga kreativna ideja direktno naslovi z rešitvijo –modna kolekcija oblačil in dodatkov za mlade.

  • Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
  • Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
  • Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
  • Agencija: Yootree
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: NTF, pod mentorstvom Nataše Peršuh, Sare Valenci in Nastje Grmek Sagadin
  • Produkcijska hiša: Andro Kajzer
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
  • Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
  • Vodja projekta: Veronika Morson
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
  • Fotograf/inja: Marijo Županov
  • Avtor/ica glasbe: Dacho