Dejmo se videt
Šifra: M2.1003S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Skupina: M2 STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV, M2.1 UPORABA MEDIJSKIH VPOGLEDOV
Kreativna ideja
Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3.lastnik e-skiroja poroča, da je imel nezgodo, največ se jih zgodi v temnem delu dneva. Če izbirajo med slogom in vidnostjo, izberejo slog. Da mladi ne nostijo varnostnih oblačil, ker niso v skladu z njihovim slogom, je zelo presentljiv uvid, ki ga kreativna ideja direktno naslovi z rešitvijo –modna kolekcija oblačil in dodatkov za mlade.
- Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
- Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
- Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
- Agencija: Yootree
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: NTF, pod mentorstvom Nataše Peršuh, Sare Valenci in Nastje Grmek Sagadin
- Produkcijska hiša: Andro Kajzer
- Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
- Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Vodja projekta: Veronika Morson
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
- Fotograf/inja: Marijo Županov
- Avtor/ica glasbe: Dacho