Ali tveganje živi na vašem naslovu?
Šifra: M2.1002S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
Skupina: M2 STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV, M2.1 UPORABA MEDIJSKIH VPOGLEDOV
Kreativna ideja
S pomočjo unikatne rešitve »ocena tveganja« za naravne ujme smo ciljno skupino ozaveščali, da svoj dom ustrezno zavarujejo – približno 1/3 domov ni zavarovanih, še več pa neustrezno. Z geolokacijskim zunanjim in digitalnim oglaševanjem, adressable TV in personaliziranimi nagovori smo targetirali lastnike nepremičnin na lokacijah z večjim tveganjem za posamezno naravno nesrečo in bili zelo uspešni.
- Ime znamke ali podznamke: Zavarovalnica Triglav
- Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
- Izdelek / storitev: Zavarovanje za dom
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Media Publikum
- Spletni naslov: https://www.triglav.si/ocena-tveganja
- Raziskovalna agencija: Ipsos d.o.o.
- Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
- Strateg/inja: Aida Gadžo
- Tekstopisec/ka: Eva Stopar
- Oblikovalec/ka: Tim Rebol, Ewa Bogataj
- Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
- Vodja projekta: Juš Šoltes
- Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh
- Medijski strateg/inja: Sašo Pinosa, Katarina Keršič