Ali tveganje živi na vašem naslovu?

Šifra: M2.1002S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
Skupina: M2 STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV, M2.1 UPORABA MEDIJSKIH VPOGLEDOV

glasnost:

Kreativna ideja

S pomočjo unikatne rešitve »ocena tveganja« za naravne ujme smo ciljno skupino ozaveščali, da svoj dom ustrezno zavarujejo – približno 1/3 domov ni zavarovanih, še več pa neustrezno. Z geolokacijskim zunanjim in digitalnim oglaševanjem, adressable TV in personaliziranimi nagovori smo targetirali lastnike nepremičnin na lokacijah z večjim tveganjem za posamezno naravno nesrečo in bili zelo uspešni.

  • Ime znamke ali podznamke: Zavarovalnica Triglav
  • Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
  • Izdelek / storitev: Zavarovanje za dom
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Spletni naslov: https://www.triglav.si/ocena-tveganja
  • Raziskovalna agencija: Ipsos d.o.o.
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
  • Strateg/inja: Aida Gadžo
  • Tekstopisec/ka: Eva Stopar
  • Oblikovalec/ka: Tim Rebol, Ewa Bogataj
  • Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
  • Vodja projekta: Juš Šoltes
  • Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh
  • Medijski strateg/inja: Sašo Pinosa, Katarina Keršič