Petarde? Ne, hvala! - Ali slišiš njihov strah?
Šifra: M1.4001S25Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: TAM-TAM
Skupina: M1 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV, M1.4 DIGITALNI KANALI
Kreativna ideja
Na TT in IG smo vzpostavili 'lažne' profile @kupipetarde, na katerih smo nagovarjali in angažirali najbolj problematično ciljno skupino, mlajše najstnike. Ob razkritju kampanje s hero videom smo profile spremenili v @petardenehvala, ekipa community managerjev pa je skozi celotno kampanjo ciljno skupino s premišljenimi komentarji dodatno spodbudila k premisleku in opustitvi pirotehnike.
- Ime znamke ali podznamke: Petarde? Ne, hvala!
- Naročnik komunikacij: TAM-TAM
- Izdelek / storitev: Družbeno odgovoren projekt
- Agencija: DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Lidl Slovenija, NLB, A1 Slovenija, Petrol, Zavarovalnica Triglav
- Spletni naslov: https://www.tiktok.com/@petardenehvala
- Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Strateg/inja: Milena Jakovljević
- Tekstopisec/ka: Urša Linec
- Oblikovalec/ka: Tadej Abram
- Digitalni strateg/inja: Milena Jakovljević
- Digitalni producent/ka: Milena Jakovljević
- Urednik spletnih vsebin: Žiga Kuhel, Urša Linec, Lučka Fabijan, Milena Jakovljević
- Strokovnjak/inja za vsebine: Milena Jakovljević
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Simona Korošec
- Vodja projekta: Lea Škufca
- Direktor/ica projekta: Simona Korošec
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Damjan Koren, Nina Falež
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Nina Falež
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram
- Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
- Scenarist/ka: Milena Jakovljević
- Animator: Tadej Abram
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bine Zarabec, Maša Stanič, Gašper Simonič, Andrej Srebrnjak, Svit Šturbej, Katarina Benček, Alen Podlesnik, Jurij Zrnec