Union Navijaška Flaška
Šifra: M1.3013S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: M1 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV, M1.3 TISK IN AMBIENTALNI KANALI
Kreativna ideja
EURO 2024. Nogometno vročico Union hladi s hladnim pivom. V okviru kampanje, ki se podpisuje s sloganom Uživi na polno, pa spremeni slogan v Najvijaj na polno - in da navijačem v roke tudi prav poseben navijaški rekvizit. Navijaška flaška je steklenica piva z etiketo, ki se razgrne v več kot en meter dolg transparent, ki s sporočili na obeh straneh navija za naše nogometaše in Slovenijo.
- Ime znamke ali podznamke: Union
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
- Izdelek / storitev: Union lager
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: Herman & partnerji
- Spletni naslov: https://www.instagram.com/pivovarnaunion/
- Raziskovalna agencija: /
- Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: Miha Kalan
- Strateg/inja: Aida Gadžo
- Tekstopisec/ka: Monika Habjanič, Katja Petrin Dornik
- Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
- Urednik spletnih vsebin: Lara Lukšič, Ela Milavec
- Direktor/ica projekta: Katja Grosman, Arin Gašperin
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Produkcija navijaškega rekvizita: Jolly