Union Navijaška Flaška

Šifra: M1.3013S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: M1 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV, M1.3 TISK IN AMBIENTALNI KANALI

glasnost:

Kreativna ideja

EURO 2024. Nogometno vročico Union hladi s hladnim pivom. V okviru kampanje, ki se podpisuje s sloganom Uživi na polno, pa spremeni slogan v Najvijaj na polno - in da navijačem v roke tudi prav poseben navijaški rekvizit. Navijaška flaška je steklenica piva z etiketo, ki se razgrne v več kot en meter dolg transparent, ki s sporočili na obeh straneh navija za naše nogometaše in Slovenijo.

  • Ime znamke ali podznamke: Union
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
  • Izdelek / storitev: Union lager
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Digitalna agencija: Herman & partnerji
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/pivovarnaunion/
  • Raziskovalna agencija: /
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: Miha Kalan
  • Strateg/inja: Aida Gadžo
  • Tekstopisec/ka: Monika Habjanič, Katja Petrin Dornik
  • Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
  • Urednik spletnih vsebin: Lara Lukšič, Ela Milavec
  • Direktor/ica projekta: Katja Grosman, Arin Gašperin
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Produkcija navijaškega rekvizita: Jolly