Stiske iz omaric
Šifra: M1.3011S25Agencija: SHIFTNaročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
Skupina: M1 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV, M1.3 TISK IN AMBIENTALNI KANALI
Kreativna ideja
Vsak 4. mladostnik v Sloveniji se sooča z duševnimi stiskami. Odrasli se pogosto ne zavedajo, kaj doživljajo. Da bi jim odprli oči, smo ustvarili projekt Stiske iz omaric. Šolske omarice so kot mladostniki: na prvi pogled delujejo povsem v redu, ko se ti odprejo, pa odkriješ stisko, ki se skriva v njih. Zato smo na Trg Republike postavili 90 omaric z 90 resničnimi zgodbami slovenskih otrok.
- Ime znamke ali podznamke: UNICEF Slovenija
- Naročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
- Izdelek / storitev: Fundacija
- Agencija: SHIFT
- Produkcijska hiša: Zavod Diskont
- Spletni naslov: https://unicef.si/kakosepocutis/stiske-iz-omaric/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
- Kreativni direktor/ica: Luka Bajs
- Umetniški direktor/ica: Andraž Grulja
- Strateg/inja: Špela Žorž
- Tekstopisec/ka: Sara Grmek
- Oblikovalec/ka: Nejc Vernik
- Digitalni strateg/inja: Teja Rajšp
- Urednik spletnih vsebin: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Angela Ignovska, Tjaša Jazbinšek (UNICEF Slovenija)
- Vodja projekta: Teja Rajšp, Manca Maša Sladič
- Direktor/ica projekta: Teja Rajšp
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč
- Oglaševalski specialist/ka: Dimitar Manov
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Tjaša Jazbinšek
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Nejc Vernik
- Fotograf/inja: Lenart Megušar, Rok Berglez
- Ilustrator/ka: Evgen Čopi Gorišek
- Režiser/ka: Matic Zavodnik
- Direktor/ica fotografije: Matic Zavodnik