Čisti računi
Šifra: M1.3002S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: OTP banka d.d.
Skupina: M1 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV, M1.3 TISK IN AMBIENTALNI KANALI
Kreativna ideja
OTP banka je tukaj. Kar pred NLBjevo stavbo na TR2 in nekaterimi njenimi poslovalnicami. Na jutro lansiranja 360° kampanje se je na stavbo njihovega največjega konkurenta povzpelo brendirano OTP dvigalo, na katerem so stali OTPjevi čistlci oken. Ti so NLBjevcem očistili okna in ponudili boljši pogled na vse, kar sledi (glej NLB slogan), obenem pa ustvarili lasten oglaševalski prostor.
- Ime znamke ali podznamke: OTP banka
- Naročnik komunikacij: OTP banka d.d.
- Izdelek / storitev: Bančništvo
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Pristop Media
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
- Strateg/inja: Eva Šterk
- Tekstopisec/ka: Rok Artiček
- Oblikovalec/ka: Urban Zotel
- Strokovnjak/inja za vsebine: Blaž Jarc
- Vodja projekta: Nina Miketič, Klara Rupret, Neva Novak
- Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Jure Bračko, Nataša Sernc, Tisa Vrečko Ilc, Lara Berlec
- Medijski strateg/inja: Valerija Prevolšek, Nika Todorovski
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Uroš Krašovec
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Emina Halilović, Dario Ajdovec