Mesto kolesarjev

Šifra: M1.1001S25Agencija: McCann LjubljanaNaročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
Skupina: M1 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV, M1.1 TV IN DRUGE VIDEO PLATFORME

glasnost:

Kreativna ideja

Dirka po Sloveniji in prenos na Eurosportu sta Ljubljano približala več kot 10 milijonom gledalcev. Preplet dih jemajočih akrobacij in ikoničnih lokacij je zagotovil visoko vidnost ter poudaril kreativnost in zeleno noto mesta. V kombinaciji z visokim dosegom na družbenih omrežjih je okrepljena prepoznavnost Ljubljane kot inovativne, trajnostne in edinstvene destinacije.

  • Ime znamke ali podznamke: Turizem Ljubljana
  • Naročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
  • Izdelek / storitev: Aktivacija ob dirki Po Sloveniji
  • Agencija: McCann Ljubljana
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Karata film
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Anže Jereb
  • Direktor/ica projekta: mag. Petra Stušek
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tanja Vidmar Petković in Nina Roškar
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Vodja projekta pri agenciji, Vito Pešič, Žiga Anžlovar