TO NI Planica

Šifra: K5.3013S21Agencija: Internavti Naročnik komunikacij: Ljubljanske mlekarne
Skupina: E5 DIGITALNE KOMUNIKACIJE, E5.3 DIGITALNA MUHA ENODNEVNICA

glasnost:

Kreativna ideja

Slovenci v banjicah sladoledov Planica radi zamrzujemo različne domače dobrote. A ta navada pogosto pripelje do neprijetnih presenečenj. Denimo, da naletiš na zalogo filanih paprik, ko te zamika kepica sladoleda. Zato je Planica, najljubši družinski sladoled v Sloveniji, razvila preprosto rešitev – serijo nalepk TO NI Planica, za označevanje jedi, ki jih doma zamrzujemo v sladolednih banjicah.

  • Ime znamke ali podznamke: Planica
  • Naročnik komunikacij: Ljubljanske mlekarne
  • Izdelek / storitev: Planica
  • Agencija: Internavti
  • Medijska agencija: Zenith
  • Produkcijska hiša: Lilt
  • Spletni naslov: https://www.facebook.com/sladoled.planica
  • Kreativni direktor/ica: Blaž Kocjančič
  • Umetniški direktor/ica: Miha Grobler
  • Tekstopisec/ka: Blaž Kocjančič
  • Direktor/ica projekta: Anja Bencik
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Matevž Zver, Tina Kumelj
  • Urednik spletnih vsebin: Eva Križaj
  • Oblikovalec/ka: Daša Hrvacki
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Miha Grošelj (animacija), Veronika Košir Firbas in Aljaž Habot (foto in video produkcija)