Pekočemeter - Naj peče hrana, ne jezik
Šifra: E5.1006S25Agencija: bold.groupNaročnik komunikacij: Kotányi
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.1 POSAMEZNE DIGITALNE KOMUNIKACIJE
Kreativna ideja
Verbalno nasilje je rastoč problem, ki ga doživlja 65% srednješolcev. Nasilna komunikacija, tako na spletu kot v resničnem življenju, pogosto prikrita kot 'šala', je vse pogostejša. Znamka Kotanyi želi raziskati 'verbalne začimbe' in ozaveščati o tej problematiki. Zato so ustvarili Pekočemeter, prvi interaktivni kviz, ki pomaga ugotoviti mejo med šaljenjem in žaljenjem.
- Ime znamke ali podznamke: Pekočemeter
- Naročnik komunikacij: Kotányi
- Izdelek / storitev: Začimbe Kotányi
- Agencija: bold.group
- Digitalna agencija: bold.group
- Produkcijska hiša: Shine Shine
- Spletni naslov: https://kotanyi-pekocemeter.si/
- Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić in Sara Mekinc
- Umetniški direktor/ica: Tim Waschl Luznar
- Tekstopisec/ka: Sara Mekinc, Eva Vene
- Vodja projekta: Žiga Jarc
- Člani projektne ekipe pri naročniku: mag. Katarina Pivk Kreft, Matic Zemljič
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Dragan Petoš, Positiva rešitve d.o.o.