Pekočemeter - Naj peče hrana, ne jezik

Šifra: E5.1006S25Agencija: bold.groupNaročnik komunikacij: Kotányi
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.1 POSAMEZNE DIGITALNE KOMUNIKACIJE

glasnost:

Kreativna ideja

Verbalno nasilje je rastoč problem, ki ga doživlja 65% srednješolcev. Nasilna komunikacija, tako na spletu kot v resničnem življenju, pogosto prikrita kot 'šala', je vse pogostejša. Znamka Kotanyi želi raziskati 'verbalne začimbe' in ozaveščati o tej problematiki. Zato so ustvarili Pekočemeter, prvi interaktivni kviz, ki pomaga ugotoviti mejo med šaljenjem in žaljenjem.

  • Ime znamke ali podznamke: Pekočemeter
  • Naročnik komunikacij: Kotányi
  • Izdelek / storitev: Začimbe Kotányi
  • Agencija: bold.group
  • Digitalna agencija: bold.group
  • Produkcijska hiša: Shine Shine
  • Spletni naslov: https://kotanyi-pekocemeter.si/
  • Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić in Sara Mekinc
  • Umetniški direktor/ica: Tim Waschl Luznar
  • Tekstopisec/ka: Sara Mekinc, Eva Vene
  • Vodja projekta: Žiga Jarc
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: mag. Katarina Pivk Kreft, Matic Zemljič
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Dragan Petoš, Positiva rešitve d.o.o.