Kviz digitalnih iluzij
Šifra: E5.1001S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Telekom Slovenije
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.1 POSAMEZNE DIGITALNE KOMUNIKACIJE
Kreativna ideja
Splet nas povezuje, odpira nove priložnosti in postaja nepogrešljiv del našega življenja, a skriva tudi številne iluzije. Spletne prevare, kraja identitete in lažne informacije so le nekatere od njih, s katerimi se srečujemo vsak dan. Najbolj pogoste oblike digitalnih iluzij smo zbrali v nagradnem kvizu, preko katerega smo informirali in izobraževali o tematiki, s katero se vsakodnevno srečujemo.
- Ime znamke ali podznamke: Telekom Slovenije
- Naročnik komunikacij: Telekom Slovenije
- Izdelek / storitev: Telekomunikacije
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Telekom Slovenije (Mateja Grabar Premelč, Vesna Čajić)
- Digitalna agencija: Renderspace (Nino Erjavec, Marko Javeršek, Jana Troha) in Brainylab (Blaž Preglej, Marcel Kavčič)
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Hiša Iluzij
- Produkcijska hiša: Sloboda
- Spletni naslov: https://www.telekom.si/uzivajmo-pametno#kviz
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Martin Rozman
- Tekstopisec/ka: Rok Artiček
- Oblikovalec/ka: Matic Petrovski
- Digitalni strateg/inja: Ljudmila Šprajc
- Urednik spletnih vsebin: Fedja Golež, Kaja Flisar
- Vodja projekta: Neža Šimenc
- Direktor/ica projekta: Eva Šterk
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Vid Pavlica, Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Mateja Grabar Premelč, Vita Vrtač, Petra Pust
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Animator: Urška Kos
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Emil Barbarić, Samo Jarc, Tjaša Hribar