Kviz digitalnih iluzij

Šifra: E5.1001S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Telekom Slovenije
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.1 POSAMEZNE DIGITALNE KOMUNIKACIJE

glasnost:

Kreativna ideja

Splet nas povezuje, odpira nove priložnosti in postaja nepogrešljiv del našega življenja, a skriva tudi številne iluzije. Spletne prevare, kraja identitete in lažne informacije so le nekatere od njih, s katerimi se srečujemo vsak dan. Najbolj pogoste oblike digitalnih iluzij smo zbrali v nagradnem kvizu, preko katerega smo informirali in izobraževali o tematiki, s katero se vsakodnevno srečujemo.

  • Ime znamke ali podznamke: Telekom Slovenije
  • Naročnik komunikacij: Telekom Slovenije
  • Izdelek / storitev: Telekomunikacije
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Telekom Slovenije (Mateja Grabar Premelč, Vesna Čajić)
  • Digitalna agencija: Renderspace (Nino Erjavec, Marko Javeršek, Jana Troha) in Brainylab (Blaž Preglej, Marcel Kavčič)
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Hiša Iluzij
  • Produkcijska hiša: Sloboda
  • Spletni naslov: https://www.telekom.si/uzivajmo-pametno#kviz
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Martin Rozman
  • Tekstopisec/ka: Rok Artiček
  • Oblikovalec/ka: Matic Petrovski
  • Digitalni strateg/inja: Ljudmila Šprajc
  • Urednik spletnih vsebin: Fedja Golež, Kaja Flisar
  • Vodja projekta: Neža Šimenc
  • Direktor/ica projekta: Eva Šterk
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Vid Pavlica, Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Mateja Grabar Premelč, Vita Vrtač, Petra Pust
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Animator: Urška Kos
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Emil Barbarić, Samo Jarc, Tjaša Hribar