Cockta Neobljube

Šifra: E3.2008S25Agencija: DROM agency Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.2 USTVARJENE PROSTORSKE REŠITVE

glasnost:

Kreativna ideja

Novoletne zaobljube? Dvorezen meč. Cockta je namesto pritiskov ponudila svobodo – kampanja Novoletne neobljube je ljudi spodbudila, da si leto 2025 oblikujejo po svoje. V središču Ljubljane so nastali interaktivni plakati, kjer so mimoidoči pisali svoje neobljube, na družbenih omrežjih pa je format 'Add yours' sprožil val deljenja. Namesto nerealnih ciljev smo spodbudili val avtentičnosti.

  • Ime znamke ali podznamke: Cockta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
  • Izdelek / storitev: Cockta
  • Agencija: DROM agency
  • Medijska agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: TAM-TAM
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/stories/highlights/17854355034353127/?hl=en
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Ivona Repše
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen
  • Urednik spletnih vsebin: Žiga Kuhel
  • Vodja projekta: Blažka Klarić
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Naima Abadžić in Boris Loman
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Marko Klemen, Tadej Abram