Ko bom velik/-a bom kot starša. Nikoli objel.

Šifra: E3.1022S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Logout, Zavod Vozim, Zveza prijateljev mladine Slovenije
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.1 OBSTOJEČI FORMATI

Kreativna ideja

V zgodnjem obdobju odraščanja smo odrasli otrokom največji vzorniki. Otroci so kot male spužve, zato je popolnoma normalno in pričakovano, da nas velikokrat posnemajo. Ne posnemajo pa samo dobrih navad, temveč tudi slabe. S kampanjo so želeli opozoriti na nevarnost posnemanja slabih navad in ozavestiti tako starše kot tudi preostale odrasle, da (p)ostanemo dober zgled za naše najmlajše.

  • Ime znamke ali podznamke: Logout, Zavod Vozim, Zveza prijateljev mladine Slovenije
  • Naročnik komunikacij: Logout, Zavod Vozim, Zveza prijateljev mladine Slovenije
  • Izdelek / storitev: Center pomoči pri prekomerni rabi interneta
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Pristop Media
  • Spletni naslov: https://www.logout.org/sl/otroci/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Oblikovalec/ka: Patricija Rantaša
  • Vodja projekta: Neža Šimenc
  • Direktor/ica projekta: Eva Šterk
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Boris Veler (Logout), Leonida Pevec (Zavod Vozim), Tjaša Bertoncelj (ZPMS)
  • Medijski strateg/inja: Tamma Žbontar
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Emil Barbarić