LOV ZA ZAKLADOM
Šifra: E1.2011S25Agencija: MLADINANaročnik komunikacij: MLADINA
Skupina: E1 FILM, E1.2 DRUGE OZNAMČENE VIDEO VSEBINE
Kreativna ideja
Kako v zavest mladih spraviti Mladino, tiskan izdelek, ga narediti za njihovega? Rdeče žogice, v katerih je pelerina, smo izročili DJ kolektivu Nimaš izbire in rekli: naredite iz nje predmet poželenja. Sprva so jo delili na zabavah, težko jo je bilo dobiti. Nato so prešli na jezik TikToka in Instagrama in iskanost še povečali. Ročno porisane žogice so skrili po mestu, začel se je lov za zakladom.
- Ime znamke ali podznamke: MLADINA x NIMAŠ IZBIRE
- Naročnik komunikacij: MLADINA
- Izdelek / storitev: PELERINA
- Agencija: MLADINA
- Vodja projekta: Grega Repovž, Ines Markovčič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Gabriele Steffè , Zal Vukalić, Jan Popović, Jakob Por, Tilen Tomažič, Julija Brajnik Volčič