dr. Andrej Pompe

znamkolog, kreativec, predavatelj, glasbenik

Andreja nekateri poznajo kot strokovnjaka za znamčenje, drugi kot kreativca, tretji kot predavatelja, mnogi pa tudi kot glasbenika. Je direktor in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter soustanovitelj in partner agencije Formitas BBDO Pleon. Diplomiral je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, doktoriral pa na Evropski pravni fakulteti. Tekom poslovne kariere se je dokazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov, marketinški direktor, kreativni direktor in svetovalec za strateške komunikacije, znamke in znamčenje, inovativnosti v podjetništvu, snovalec strategij razvoja turizma in turističnih produktov. Ima dolgoletne izkušnje pri vodenju, je poznavalec tehnik skupinskega dela, uspešen moderator in svetovalec. Prisoten je v strokovnih komisijah, v mednarodnih in domačih žirijah, vodi okrogle mize, predava na simpozijih, seminarjih in festivalih. Je vabljeni govornik v podjetjih in sogovornik v intervjujih in komentarjih za medije.

Pompe je predavatelj na Fakulteti za podjetništvo - GEA College in drugih visokih šolah, za slovenske študente pa je kreiral tudi prvi študij znamčenja pri nas. Je avtor knjig Vodnik po marketinški galaksiji, Ustvarjalnost in inovativnost, Nujnost sodobnega podjetništva, Znamka mesta, Znamka in znamčenje in Strateški izzivi znamk. Delal je na številnih projektih vezanih na znamčenje med drugim tudi za Petrol, Citroën, Bayer, SPAR, Proconi, Pogrej in Pojej, Kraljeve mesnine, Tomos, Fructal, Bled, Blejski grad in druge.

Andrej je ustanovni član sedaj že legendarne slovenske pop-rock skupine Panda, ki je v njej že od vsega začetka. Sredi sedemdesetih let je bil soustanovitelj v Jugoslaviji popularne rock-jazz zasedbe Predmestje s katero je posnel 4 LP-je, Prve stike s popularno glasbo, v kateri ima glas zelo pomembno vlogo, je imel v osemdesetih letih, ko je napisal veliko skladb za vrsto slovenskih pevk in pevcev, med drugim tudi za Vlada Kreslina in slovenske ter jugoslovanske uspešnice za Marjetko Falk – Neco. Nenazadnje je velik pečat pustil tudi v tržno-komunikacijskem prostoru, saj je za opremo tržnih sporočil skomponiral preko 140 glasbenih jinglov. Verjetno njegova največja uspešnica je Frutek.