Urban Kramberger

manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union

Urban Kramberger je magister ekonomskih znanosti. Svojo profesionalno pot je leta 2001 pričel graditi v Pivovarni Laško, od leta 2012 do danes na poziciji Manager blagovne skupine Laško. Tako velikost znamke kot turbolentni časi mu omogočajo osebni razvoj, v katerem spozna tranzicijo skozi proizvodno, prodajno kot marketiško usmerjenost podjetja.

Videnje znamke Laško kot legendarnega piva v Sloveniji, z ambicijami biti številka 1 na Balkanu, sta njegova gonilna motivatorja, življenje znamke pa pogoj za uspešno vodenje. Laško mu ne predstavlja le posla in piva. S projekti in zavedanjem priviligirane možnosti vpliva želi biti gonilna sila pozitivnih vrednot, ki sooblikujejo družbo, kar mu nalaga dodaten motiv in odgovornost »kreiranja boljše družbe, boljše Slovenije«.

Urban je kritik »instant marketinga« in zagovornik kompleksih zgodb. Usmerja tako izdelčne kot družbeno odgovorne projekte pod okriljem znamke Laško. V tem vidi tudi svoj lifestyle, poslanstvo. Težko se opredeljuje do uspešnosti posameznih projektov, ker je vsak projekt zase v svojem času uspešna zgodba, na posebno mesto pa postavlja prejeto nagrado Euro Effie Awards, ki jo je znamka Laško v 2019 prejela za kampanjo »Izziv«.