Matjaž Germ

kreativni direktor, Agencija 101

Obseden je z Wikipedio, zato je pomemben del njegovega pomnilnika namenjen “useless knowledge” informacijam, predvsem o športu. Tudi o oglaševanju. Prvi SOF je obiskal leta 2005 (podoba: zmečkan paradižnik). V oglaševanju je že srečnih 13 let, v tem času je delal v šestih različnih agencijskih kulturah. Verjame v pomen izkušenj mladih, zato se rad ukvarja z njihovo integracijo v oglaševalsko okolje. Ob pestrem agencijskem življenju je tudi predavatelj, delavničar in svetovalec različnim organizacijam ter startupom.  V prostem času piše, je oboževalec nabiranja rož, islandofil in eden redkih resničnih ljubiteljev koromača. Ima potni list NSK. Ne verjame v “case videe” brez dejanskih kejsov. Ve, da je SOF najpomembnejša izložba slovenske komunikacijske kreativnosti in da bo to vlogo obdržal tudi v naslednjih 30-ih letih.