Valentin Bufolin

Valentin Bufolin je svojo strast za marketing pričel gojiti na področju spletnih projektov. Od leta 2007 je nabiral izkušnje s snovanjem, oblikovanjem in razvojem spletnih strani ter spletnih trgovin. Sodeloval je pri razvoju spletnih nastopov številnih blagovnih znamk, med drugim Vichy in Petrol. Leta 2012 se je kot vodja blagovne znamke pridružil Studio Moderni, kjer je z ekipo zasnoval in lansiral blagovno znamko namenjeno za šport. Zaradi hitre rasti in razvoja je leta 2014 postal skrbnik za dodatni dve blagovni znamki in poskrbel za njihov omnikanalni nastop na 21 trgih srednje in vzhodne Evrope. Leta 2015 se je kot višji strokovni svetovalec zaposlil na Lidlu Slovenija in po pol leta prevzel vodenje marketinga kjer z ekipo zasnoval številne uspešne kampanje. Zaradi njih Lidl Slovenija premakne svojo pozicijo diskontnega trgovca in postane najbolj priljubljen trgovec v Sloveniji. O temu pričajo tudi številne nagrade, med drugim bronasti Effie, Zlati Sempler, nagrada za marketinško odličnost in več. Je velik navdušenec nad tehnologijo in rad raziskuje možnosti, ki jih prinašajo novi prijemi ter je zagovornik digitalizacije offline medijev in sinergijskih učinkov, ki ju ti vesolji tvorijo. Aktiven je tudi v stanovskih vodah, saj je član upravnega odbora Slovenskega Združenja Oglaševalcev v SOZ, zavoda IAB, in predavatelj na različnih oglaševalskih prireditvah. V prostem času se rad ukvarja s sommelierstvom, je tudi vice prvak za najboljšega sommelierja Slovenije v letu 2018.