Metka Kejžar

direktorica trženja in odnosov z javnostmi, Autocommerce

Metka Kejžar je diplomirala na Ekonomski fakulteti s področja mednarodne menjave. Svojo karierno pot je pričela še kot študentka v podjetju Autocommerce, d. o. o., ki je generalni uvoznik za blagovni znamki Mercedes-Benz in smart na slovenskem trgu. Kmalu je pod svoje okrilje prevzela oddelek odnosov z javnostmi in obe omenjeni blagovni znamki (Mercedes-Benz in smart) uspešno pozicionirala na medijskem zemljevidu Slovenije in okoliških držav. Med največje uspehe na poslovnem področju šteje organizacijo svetovne predstavitve novega Mercedesovega modela, razreda A, ki jo je obiskalo več kot 1500 novinarjev iz celega sveta ter prvi človek Daimler AG, Dieter Zetsche. Leta 2015 je prevzela vodenje oddelka za marketing, znotraj katerega so v podjetju Autocommerce strateško umestili tudi odnose z javnostmi, organizacijo dogodkov in CRM. 

Pod njenim vodenjem je blagovna znamka Mercedes-Benz na slovenskem trgu doživela preobrazbo: z inovativnimi marketinškimi prijemi je Metka Kejžar in ekipa, ki ustvarja izjemne zgodbe, znamko Mercedes-Benz uspešno popeljala skozi transformacijo iz nekdaj klasične, prestižne in tradicionalne v trendsetersko, mladostno in moderno, pri čemer jim je strateško pomagal tudi proizvajalec z bolj dostopnimi in oblikovno atraktivnimi modeli. Blagovno znamko Mercedes-Benz so približali širšemu krogu kupcev. Pri delu Metko in ekipo vsak dan znova spremljajo kreativnost, inovativnost in nadgradnja obstoječih poslovnih modelov, kar se odraža tudi v implementaciji nove napredne platforme Mercedes-Benz Fashion Week. Gre za izjemen modni in mrežni dogodek, ki ga že vse od začetka krasi izjemno kakovosten modni program, močan strokovni pogon ter seveda mednarodni predznak, ki ga prinaša vključenost v mrežo tednov mode prestižne nemške avtomobilske znamke.