PRELIMINARNI PROGRAM

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
Poskrbeli bomo za varno okolje ter zaščito obiskovalcev.

10:00
Amfiteater, Avditorij Portorož

[PREDAVANJE] Nova doba oblikovanja

Kako z oblikovanjem spreminjamo svet in sebe? Bojana Fajmut, vedno samosvoja in velikokrat nagrajena oblikovalka, nam bo skupaj z gosti na številnih primerih pokazala svoj pogled na to, kako bi morali razumeti kreativnost v današnjem svetu, katere blagovne znamke se tega lotevajo na pravilen način in odgovorila na vprašanje ali ima oblikovanje prihodnost?

10:45
Amfiteater, Avditorij Portorož

[OKROGLA MIZA I. DEL] Reklame, sanje in Rock’n’Roll

Reklame, sanje in Rock’n’Roll je naslov prvega dela pogovora, ki ga bo povezoval Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman & partnerji. Zaznamovale ga bodo zgodbe in posamezniki, ki so orali ledino, postavljali industrijo na zemljevid, a tudi uživali na takrat še divjem zahodu oglaševanja, kjer so bile dovoljene sanje, budžeti do neba in roki kreativcem prijazni.

11:30
Amfiteater, Avditorij Portorož

[PREDSTAVITEV] Med redom in kaosom

Preteklost imamo radi, saj smo jo preživeli. Prihodnost je neznana in se je bojimo. Na eni strani imamo red, na drugi kaos. Kratka zgodovina modernega oglaševanja v Sloveniji nam pokaže, da imajo stvari svojo logiko. Razumevanje časa za nazaj pomaga razumevanju sedanjosti in napovedovanju prihodnosti. Ob predstavitvi knjige Oglaševanje v Sloveniji 1990-2020 boste tudi izvedeli, zakaj je treba publikacije izdajati v tiskani obliki, če ne želite, da vse skupaj pozabimo in pomešamo.

12:00
Amfiteater, Avditorij Portorož

[OKROGLA MIZA II. DEL] Zloglasni in drzni

Zloglasni in drzni je naslov drugega dela pogovora, ki ga bo povezoval Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman & partnerji. Pogovor bomo namenili obdobju, ko je oglaševanje odraslo, ustvarilo ikonske znamke, kot je bil recimo Mobitel, domov prinašalo kanske leve in ko se je tudi začelo bolj odgovorno obnašati do svoje vloge v družbi. Kajti samo če bomo oglaševalci vsakič sproti našli (in upravičili) svoje mesto v družbi, bomo lahko praznovali še naslednjih 30. let.

12:45
Amfiteater, Avditorij Portorož

[PREDAVANJE] Urbanizem blagovnih znamk kot DNK (Brand Urbanism as DNA)*

JCDecaux, kot nosilec splošno priznane strategije trajnostnega razvoja, želi spodbuditi svoja mesta in kupce blagovnih znamk, naj sprejmejo koncept urbanizma, ki del proračunskih sredstev za trženje nameni financiranju projektov urbanega razvoja, ki pozitivno vplivajo na določeno ozemlje. Kako do bolj trajnostne in zavzete komunikacije nam bo predstavila Carole Brozyna, direktorica za trajnost in kakovost pri JCDecaux.

13:15
Avditorij Portorož

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Dobrodošel odmor za klepet in osvežitev.

14:15
Amfiteater, Avditorij Portorož

[PREDAVANJE]

Vsebina je v pripravi.

14:45
Amfiteater, Avditorij Portorož

[POGOVOR] Se znamo spreminjati oziroma ali se želimo spreminjati?

S poznavalko trajnosti, profesorico, avtorico in predvsem strastno zagovornico inoviranja smo posneli pogovor, v katerem nam je podelila spoznanja o tem, zakaj se moramo preobraziti, zakaj to ni tako lahko ter kakšno vlogo igra pri tem trajnost. Nadya nam je zaupala, da prav preobrazba oziroma nenehne inovacije lahko postanejo ’super-moč’ posameznikov, blagovnih znamk, podjetij, držav in konec koncev tudi sveta.

15:00
Amfiteater, Avditorij Portorož

[OKROGLA MIZA] Preobrazite svoje podjetje. Preobrazite svet.

Trajnostna naravnanost podjetij je nujnost, le da podjetja to počnejo na različne načine. Ena se držijo zakonskega minimuma, druga vodijo z zgledom in svojim vplivom. Na okrogli mizi se bodo srečali vodje, ki so trajnost postavili v osrčje svojega delovanja, udeležencem festivala pa bodo predstavili konkretne rezultate, ki so jih s takim delovanjem tudi dosegli. Zagotovo pa ne bodo manjkale niti navdihujoče zgodbe od Ljubljane do Gane. Pripravite se na sočno debato o motivatorjih, preprekah, zmagah in spodrsljajih na področju trajnosti.

16:00
Amfiteater, Avditorij Portorož

[PREDAVANJE] Ali lahko trajnost in rast podjetja so-bivata? (Can sustainability and business growth co-exist?)*

Zakaj je nujno potrebno, da podjetja svojo trajnostno strategijo, ki so jo zapisala, tudi udejanjijo in katere trajnostne iniciative za boljšo prihodnost izvajajo pri podjetju Mastercard, bo predstavila Marta Życińska. Na podlagi podatkov, pridobljenih z raziskavami in na primerih iz prakse bo Marta pojasnila zakaj trajnostno naravnana podjetja beležijo večjo in hitrejšo rast ter zakaj je interes potrošnikov večji za storitve in izdelke podjetij, ki imajo trajnostno strategijo zapisano že v svojem genskem zapisu.

16:30
Amfiteater, Avditorij Portorož

[OKROGLA MIZA] Trajnost je novi "kul".

Trajnostne ideje se pogosto rodijo s strani predanih posameznikov. Lansiranje na trg je predvsem rezultat lastnega angažmaja in eksperimentiranja. Vendar, če želi ideja pustiti pečat na trgu in posledično spreminjati vedenje, potrebuje širok doseg in predvsem vidnost. Eden od možnih pristopov, ki pomaga trajnostnim idejam biti opažene, je, da so "kul" v svojem pozicioniranju in komuniciranju. Kako torej graditi "kul" trajnostne znamke, ki bodo puščale širši pečat?

17:30
Amfiteater, Avditorij Portorož
18:00
Avditorij Portorož

[HAPPY HOURS]

Vesele urice so čas za sprostitev, izmenjavo vtisov in osvežitev na SOF terasi ter seveda pripravo na Zlato noč in žur, ki sledi!

20:30
Amfiteater, Avditorij Portorož

[ZLATA NOČ] Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad

Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ ter najboljšega dela iz nove skupine Covid-19. Znan bo zmagovalni dvojec natečaja Mlada kreativca. Podelili bomo stanovski nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2020. Vrhunec večera pa bo razglasitev Znamke leta 2021, Agencije leta 2021 in nagrade SOF SOF-a.

22:30
Amfiteater, Avditorij Portorož

[ZABAVA] Zabava zmagovalcev

Kot celoten festival, bo tudi zaključna zabava po Zlati noči v znamenju presežkov. Nazdravili bomo na več nagrad, sklenili več novih poznanstev in naredili več plesnih korakov.