PROGRAM

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
Poskrbeli bomo za varno okolje ter zaščito obiskovalcev.

10:00
Litostroj, Ljubljana

[TEKMOVANJE MLADIH KREATIVCEV] Predstavitev Top 3 rešitev natečaja za mlade kreativce

Prijavljeni udeleženci so imeli 24 ur časa, da so s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorili na razpisani brief Zavarovalnice Triglav in pokazali, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje briefa. Najboljši 3 pari po mnenju žirije bodo svoje rešitve predstavili na odru pred slušatelji. Ne zamudite njihovih predstavitev!

10:30
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost?

V MM-u in Klipingu so zbrali nekaj podatkov o tem, kakšen status ima trajnostni razvoj v medijih in organizacijah. Razkrili bodo, zakaj na vprašanje, ali je trajnost buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost, ni enoznačnega odgovora, in razmišljali, kaj bi se zgodilo, če bi bila trajnost v medijih prisotna enako intenzivno kot, hm, koronavirus? Ker smo za prihodnost soodgovorni, bodo kakšno vprašanje postavili tudi vam in mogoče še komu, ki na področju trajnosti postavlja nove okvire.

11:00
Litostroj, Ljubljana

[NAVDIHUJOČ POGOVOR] Zeleni ... pa ne od zavisti: Ni jim ravno za sonaravno

Vloga kreativnosti pri gradnji boljše prihodnosti ne sme biti več le “delaj dobro”, ampak predvsem “živi trajnostno”. To velja tudi za ekosisteme blagovnih in storitvenih znamk, kulturo v podjetjih, načrtovanje kampanj … Pet izkušenih govorcev, ki to že počnejo, smo prosili, da z nami delijo svoje izkušnje in izzive s katerimi so se na poti srečevali. Kako soustvarjalci znamk Benedetii Life, Bulkify, Elan, Lušt in Tuš vidijo vlogo kreativne industrije pri gradnji zelene prihodnosti? In kako se te zahtevne naloge lotevajo sami?

12:00
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Trajnost naj bo! (Let it be sustainable!)*

Trajnost naj bo! V mislih, dejanjih ter v skrbi za ljudi in planet. Vizija podjetja IKEA je ustvariti boljše vsakdanje življenje mnogih ljudi in resnično verjamejo, da so življenja boljša, če jih ljudje živijo trajnostno. To dosegajo z iskanjem ravnotežja med gospodarsko rastjo in pozitivnim družbenim učinkom ter okoljsko zaščito in obnovo. Njihova želja, ki prevzema celotno delovanje podjetja, je poiskati odgovore na potrebe, ki jih imamo ljudje danes, pri tem pa nikakor ne zanemariti potreb bodočih generacij. Pridružite se Casu Lachaertu, vodji trga, IKEA Slovenija, in spoznajte, kako IKEA do leta 2030 načrtuje pozitivno vplivati na ljudi in okolje.

12:30
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Ali lahko trajnost in rast podjetja so-bivata? (Can sustainability and business growth co-exist?)*

Zakaj je nujno potrebno, da podjetja svojo trajnostno strategijo, ki so jo zapisala, tudi udejanjijo in katere trajnostne iniciative za boljšo prihodnost izvajajo pri podjetju Mastercard, bo predstavila Marta Życińska. Na podlagi podatkov, pridobljenih z raziskavami in na primerih iz prakse bo Marta pojasnila zakaj trajnostno naravnana podjetja beležijo večjo in hitrejšo rast ter zakaj je interes potrošnikov večji za storitve in izdelke podjetij, ki imajo trajnostno strategijo zapisano že v svojem genskem zapisu.

13:15
Litostroj, Ljubljana

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Dobrodošel odmor za klepet in osvežitev. Za prijetno vzdušje bo poskrbel HitRadio Center (DJ Popi), uradni festivalski radio.

14:15
Litostroj, Ljubljana

[POGOVOR] Trajnostno voditeljstvo - skrivnosti izza političnega odra

Odrske luči rade osvetljujejo vedno nove in nove zvezdnike - kdo pa so tisti "junaki", ki uspejo na dolgi rok držati ritem vsem spremembam navkljub? Kaj pomeni biti na politični sceni celih 30 let? Kako se pretakajo izkušnje med politiko in gospodarstvom, kako se postavljajo temelji trajnostnega razvoja Slovenije? Kje smo danes na zemljevidu Evrope in kje je prostor za vključevanje kreativnega potenciala, ki ga v naši regiji nikoli ni manjkalo. Z Borutom Pahorjem, predsednikom Republike Slovenije, se bo pogovarjala Ladeja Godina Košir, ustanoviteljica in direktorica Circular Change / predsedujoča ECESP.

15:00
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Smo tisto, kar zapuščamo svojim zanamcem (We are what we leave as our legacy to future generations)*

Prihodnost je tu in zdaj, mi pa smo tisti, ki jo bomo sooblikovali, pravi Ruža Tomić Fontana, ki bo na SOF-u med drugim predstavila, kaj vse lahko spremenimo danes, da izpolnimo obljubo o boljšem jutri. Spoznajte, kako si v podjetju Coca-Cola HBC prizadevajo navdihniti in spodbuditi vse, da se pridružijo prizadevanjem za reševanje današnjih ključnih izzivov ter združijo moči pri gradnji boljše skupne prihodnosti.

15:30
Litostroj, Ljubljana

[OKROGLA MIZA] Kdo se boji zelenega moža? Kreativci!

Mnogo je kampanj, ki o trajnosti podjetja pripovedujejo. Mnogo, mnogo manj pa je kampanj, ki s trajnostjo podjetja navdušujejo potrošnike. Zakaj je tako, kaj nas sili, da imamo pri trajnosti stisnjeno kreativno zavoro in zakaj je to pot v pogubo? Pa tudi, kdo nosi odgovornost osveščanja potrošnika ter kdo nosi trajnostne »hlače« v podjetju? Je to lahko marketing ali bi pravzaprav moral biti? Predvsem pa – zakaj na trajnost ne gledamo kot na možnost kreativnega izražanja? Odgovore bomo iskali skozi perspektivo treh ključnih odločevalcev vsake trajnostne zgodbe podjetja.

16:15
Litostroj, Ljubljana

[PREDAVANJE] Nevroznanost v oglaševalski praksi - Kako smo z uporabo EEG meritve optimizirali TV oglas

Nevrološke meritve odzivov nezavednega dela možganov na oglasna sporočila so v zadnjih letih tudi v Sloveniji postala standardno orodje naročnikov, ki se zavedajo uporabnosti tovrstnih meritev, predvsem pa vrednosti, ki jo prinaša optimizacija TV oglasnih sporočil. Na praktičnem primeru spoznajte, kaj vse lahko odkrijemo z analizo nezavednega in kako lahko te podatke tudi maksimalno izkoristimo.

16:35
Litostroj, Ljubljana

[POGOVOR] Provok(re)acija

Ko je naš plan iti čez planke, morajo surovine blagovne znamke presegati krotkost, zapečkarstvo in področje udobja. Zamenjati jih morajo ustvarjalna vizija, provokacija in brezkompromisna inovativnost. Kako postati najnevarnejši bend na svetu in kako posegati po najvišjih filmskih nagradah na svetu, bosta v pogovoru z Aljošo Bagolo razkrila glasbenik in umetnik Ivan Novak iz Laibach ter režiserka Katarina Rešek – Kukla.

17:20
Litostroj, Ljubljana

[HAPPY HOURS]

Vesele urice so čas za sprostitev, izmenjavo vtisov in osvežitev na SOF terasi ter seveda pripravo na Europlakatovo zabavo, ki sledi! Za prijetno vzdušje bo poskrbel HitRadio Center (DJ Popi), uradni festivalski radio.

21:00
Litostroj, Ljubljana

[PODELITEV JUBILEJNIH NAGRAD] 30 let SOF-a

Razglasitev najboljših agencij tridesetletja, razglasitev najboljših TV oglasov tridesetletja po izboru občinstva. Izvedeli bomo tudi, katera je zmagovalna ideja Mastercardovega natečaja Misija Šport ter kdo stoji za njo.

22:00
Litostroj, Ljubljana

[KONCERT] Kak je prima stvar, biti rock’n’roll ! Mi2

Prvi festivalski dan bomo zaključili z Mi2, koncertom na varni, a prijetni distanci.