[OKROGLA MIZA I. DEL] Reklame, sanje in Rock’n’Roll

10.09.2021 10:45 - Litostroj, Ljubljana

Reklame, sanje in Rock'n'Roll je naslov prvega dela pogovora, ki ga bo povezoval Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman & partnerji.

»Moj prvi stik s Sofom je bil še v študentskem obdobju, ko sem nekje izbrskal cifro od Mojce Randl in jo žical za študentski popust, dokler ni popustila. In tam na enem od portoroških pomolov sem se odločil, da bom v tej industriji vrgel svoje sidro. Zato sem iskreno vesel in počaščen, da nam je skoraj 30 let kasneje uspelo za eno mizo zbrati tako izjemne in zanimive goste, ki so oblikovali našo kreativno industrijo. In jo seveda še vedno. Večino od njih sem imel čast spoznati pri delu. Vem, da so to posamezniki, ki so, tudi če niso bili v ospredju ali stali na odru, strastno na polno ustvarjali. Morda ne oglasov, zagotovo pa slovensko oglaševanje.

V pripravah na pogovor mi je ostal v spominu stavek Mitje Petroviča: »Vsak od nas stoji na ramenih nekoga pred nami.« In prav temu sta namenjena oba pogovora ob sofovskem jubileju. Prvi del pogovora bodo zaznamovale zgodbe in posamezniki, ki so orali ledino, postavljali industrijo na zemljevid, a tudi uživali na takrat še divjem zahodu oglaševanja, kjer so bile dovoljene sanje, budžeti do neba in roki kreativcem prijazni. Drugi del pogovora pa bomo namenili obdobju, ko je oglaševanje odraslo, ustvarilo ikonske tržne znamke, kot je bil recimo Mobitel, domov prinašalo kanske leve in ko se je tudi začelo bolj odgovorno obnašati do svoje vloge v družbi. Kajti samo če bomo oglaševalci vsakič sproti našli (in upravičili) svoje mesto v družbi, bomo lahko praznovali še naslednjih 30. let.«

Uroš Goričan