PRELIMINARNI PROGRAM

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.

09:00
SOF salon, Kempinski Palace Portorož

[PROJEKCIJA] Prijavljena dela

Ogled projekcije prijavljenih del v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ.

10:00
Restavracija Sophia, Kempinski Palace Portorož

[PRENOS PROGRAMA V ŽIVO]

Letos prvič si boste lahko neposredni prenos programa iz glavnega odra ogledali tudi v udobnem naslonjaču z okusnim prigrizkom.

10:00
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] V možganih je odgovor: Predvidevanje vedenja potrošnikov s pomočjo nevroznanosti (Brains know best: How neuroscience helps brands predict customer behaviour)*

Ves svet govori o družbenih omrežjih, “Big data” in navidezni resničnosti, kot o najpomembnejših vodilih revolucije sodobnega trženja. Vendar to so zgolj pripomočki! Zavedanje, da je dandanes trženje z roko v roki povezano s poznavanjem miselnih procesov potrošnikov je ključnega pomena. V nasprotnem primeru lahko trženjske aktivnosti negativno vplivajo na blagovno znamko podjetja. Čas je torej, da se naučite kako možgani delujejo, kaj jim je všeč in kaj jim ni všeč ter s pomočjo teh informacij dosežete boljše tržne rezultate!

10:45
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Več kot marketing (More than Marketing)*

Spoznajte kako lahko avtomatizacija marketinga preko tehnologije, izobraževanja in novih načinov dela spreminja način kako pristopimo k potrošnikom oziroma naročnikom. Na primeru A1 Telekom Austria skupine nam bo Ana predstavila kako s pomočjo programske opreme MarTechStack na hiter način simultano pospešujejo uvedbo avtomatizacije marketinga na kar sedmih trgih.

11:30
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Instagram : Podkast

Kdo pripoveduje bolje? Najboljšega pripovedovanja ne boste našli na družabnih omrežjih, sploh pa ne na Instagramu. Instagram Stories so le redko - zgodbe. Najboljše pripovedovanje prinašajo radio, podkasti in zvočne knjige. Tudi v Sloveniji smo vstopili v zlato dobo podkastov.

12:15
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE]

Podrobnosti vsebine bomo razkrili v kratkem.

12:45
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[B REPORT] Kreativni zmagovalci regije

V uredništvu Marketing magazina so že peto leto zapored pripravili B-report, poročilo o največkrat nagrajenih projektih oglaševalskih kreativcev v regiji nekdanje Jugoslavije. Na SOF-u bodo premierno predstavili prvih deset oglaševalskih akcij, agencij in oglaševalcev na regijski ravni in po posameznih državah, ki so se v letu 2019 najbolje odrezali na mednarodnih in lokalnih tekmovanjih in festivalih kreativnosti.

13:00
Terasa SOF, Kempinski Palace Portorož

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Udeleženci boste v času festivala razvajali tudi svoje brbončice. Čaka vas namreč več postojank s kulinaričnimi specialitetami po ugodnih cenah.

14:15
Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

[DELAVNICA] Zgodbe, ki odpirajo srca in denarnice

Doživite svet hitrega poslovnega zgodbarjenja in v 5 korakih poiščite navdihe za lastne avtentične zgodbe na 15 različnih načinov. Tekom delavnice bo Dušan razkril drobne skrivnosti zgodbarjenja in vas vodil skozi postopek ustvarjanja; izstopajoče zgodbe, nastale na delavnici, pa bo nagradil s svojo knjigo The Business of Storytelling/Donosno zgodbarjenje, ki je izšla ravno pred letošnjim SOF-om.

14:15
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Kako v digitalnem orkanu ohraniti prisebnost (How to stay sane in the digital hurricane)*

Mark v zabavnem in provokativnem govoru napoveduje vojno fetišu "Inovacij kot viru navdiha" in tistim, ki radi slišijo, govorijo in berejo o inovacijah, dejansko pa nikoli ne spremenijo svojega vedenja. Če želimo v naslednjih desetletjih preprečiti tragedijo, moramo drastično preučiti način pristopanja k diskurzu o inovacijah.

15:15
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Moč dobre komunikacije

Veliko se govori o stresu in depresiji. Ti dve stanji povezuje občutek nemira, nesproščenosti in napetosti, ki nas oddaljujejo od psihičnega in fizičnega zdravja. Psihološko zdravje je umetnost in mistika, kot tudi pomemben del zdrave strukture osebnosti. Kako se povezujeta telesno in duševno, je ljudi zanimalo od nekdaj, saj se vse znane tradicionalne medicine v svojem bistvu ukvarjajo prav s tem vprašanjem. Dober odnos do sebe in drugih vpliva na naše življenje, še zlasti tudi na zdravje. Osebnostni in socialni potenciali pa so potrebni za vzdrževanje psihološkega zdravja in uspešno reševanje problemov. Moč dobre komunikacije pa je eden od pomembnih ključev do uspeha, tudi na delovnem mestu.

15:45
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož
16:15
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[POGOVOR] Uglašeno vodenje na 440 Hz ali raje na 442 Hz?

V tržnih komunikacijah vodimo kupce na določene načine. Želimo namreč, da nam sledijo, da poslušajo, razumejo in delujejo na podlagi naših namigov, sporočil, informacij in obvestil. Gre za posebno vrsto vodenja, kjer je potrebna avtoriteta. Za kaj takega pa je potrebna uglašenost med sporočevalci in tistimi, ki sporočila sprejemajo. Dirigiranje je dobra prispodoba vodenja tržnih komunikacij. Ne zamudite pogovora, ki bo razkril pomen uglašenosti in harmonije za dirigenta, vodjo oziroma komunikatorja, koliko niti ima ta v rokah ter koliko jih prepušča drugim v orkestru/timu in kakšen je odnos do šibkih členov.

16:15
Dvorana Levante, Kempinski Palace Portorož

[TEKMOVANJE MLADIH KREATIVCEV] Predstavitev rešitev natečaja za mlade kreativce

Celoten proces ustvarjanja rešitev bo potekal v času in na lokaciji 29. SOF, prijavljeni udeleženci pa bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani brief in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje briefa. Najboljši bodo svoje rešitve predstavili na odru pred žirijo in slušatelji. Ne zamudite njihovih predstavitev!

16:45
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Skodelice in led. Z omejenimi sredstvi do najboljših kreativnih rešitev. (Cups and Ice. Make the best creative stuff out of least resources.)*

Se sprašujete kako z omejenimi sredstvi priti do najboljših kreativnih idej za katere je slišal že cel svet? Odgovor na vprašanje nam bo na primerih blagovnih znamk Diesel in Heineken podala Sandra Bold, digitalna kreativna direktorica pri Publicisu v Milanu.

18:15
Terasa SOF, Kempinski Palace Portorož

[HAPPY HOURS]

Vesele urice so čas za sprostitev, izmenjavo vtisov in osvežitev na SOF terasi ter seveda pripravo na žur, ki sledi!

22:00
Monfort, Portorož

[ZABAVA] Europlakatov minglšpil

Ne zamudite nore Europlakatove zabave v Monfortu!