URBANIZEM BLAGOVNIH ZNAMK KOT DNK

03.09.2021

JCDecaux je že od svoje ustanovitve leta 1964 vezni člen med blagovnimi znamkami in mesti, saj jim s svojim strokovnim znanjem pomaga pri razvoju bolj trajnostne in zavzete komunikacije. Kot vodilni v zunanjem komunikacijskem sektorju so prepričani, da lahko zahvaljujoč bolj konstruktivni prisotnosti blagovnih znamk v mestni krajini oglaševanje služi novemu namenu ter nagovori urbane izzive sedanjosti in prihodnosti.

Njihov koncept urbanizma blagovnim znamkam pomaga, da vzpostavijo partnerstvo z mesti ter del svojega marketinškega proračuna namenijo izboljšanju kakovosti življenja lokalnega prebivalstva in financiranju projektov urbanega razvoja. Še posebej simboličen primer: samopostrežna kolesa v Ljubljani, ki so med ljudmi doživela velik uspeh, se v celoti financirajo iz oglaševanja na urbani opremi, vključno z digitalnimi zasloni. Tako blagovne znamke financirajo individualni javni prevoz za dobrobit mest in njihovih prebivalcev.

Tiphaine Bezut, direktorica trajnosti izdelkov in storitev pri JCDecaux nam bo predstavila, kako to uspešno počnejo že desetletja.

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

[PREDAVANJE] Urbanizem blagovnih znamk kot DNK (Brand Urbanism as DNA)*