Spletni prijavni sistem od današnjega dneva omogoča tako prijavo v tekmo kot tudi na sam festival
Lansko leto uvedeni sekciji KAJ in ZAKAJ tudi letos združujeta zelo raznolike tekmovalne skupine in kategorije ter ponujata široko paleto priložnosti za prijavo, tudi za tiste bolj specializirane komunikacije.
Novost pa bodo prijavitelji našli v skupini Družbeno dobro (K6). STP SOF je skladno s trendi časa in željami predstavnikov stroke, omejil prijavo komunikacijskih del ustvarjenih za nepridobitne nevladne ali vladne organizacije le na to skupino, ki se odslej deli na dve kategoriji. Skupina Oznamčeno dobro - Z6.1., omogoča prijavo družbeno odgovornih del znamk, skupina Neoznamčeno družbeno dobro - Z6.2, pa prijavo del, ki so nastala za nepridobitne organizacije.
Devetčlanski žiriji, ki ji predseduje Aljoša Bagola, se bo letos pri ocenjevanju del pridružilo kar 12 dodatnih žirantov.
V tekmovalnih skupinah Spletne & mobilne komunikacije - K5 in Oblikovanje - K7, se primarni žiriji pridružujejo po trije kredibilni strokovnjaki, specialisti s področja tekmovalnih skupin. V skupini Upravljanje znamke - Z2 pa se bo žirija razširila s tremi predstavniki oglaševalcev.
Pri najtežjih odločitvah, izboru "créme de la cremé" del, ki se lahko postavijo ob bok najuspešnejšim delom iz regije, in bodo na nagrajena z velikimi nagradami in najprestižnejšo nagrado festivala, SOF SOF-a, bo žirija sodelovala s tremi mednarodnimi žiranti iz regije.
Oglejte si kaj vse prinaša tekma 29. SOF v Priročniku za prijavo del ter pri prijavi ne pozabite na pomen jasne in razumljive predstavitve, ki naj zajame bistvo in značilnosti kreativne komunikacije.
Z vsemi dodatnimi vprašanji se lahko obrnete na mail dela@sof.si ali telefonsko številko 01 439 60 41, za prijavo pa imate čas do 27. februarja 2020.