Naziv Oglaševalca leta 2020 prejme NLB

25.08.2021

Znan je zmagovalec izbora tradicionalne stanovske nagrade Oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica: Naziv je prejelo podjetje NLB, ki je v zadnjih nekaj letih naredilo opazen preboj pri vseh marketinških in komunikacijskih aktivnostih ter vodilo konsistentno komunikacijo z vsemi ključnimi segmenti.

NLB ima pomembno vlogo v razvoju tržno-komunikacijske in širše marketinške stroke. Na eni strani z uspešnim in družbeno odgovornim nastopom na trgu, na drugi strani pa prek svojih predstavnikov, ki v strokovnih krogih sodelujejo kot vabljeni govorci ali člani žirij. Njihova komunikacijska strategija temelji na premišljeni segmentaciji strank, identifikaciji njihovih potreb ter pripravi relevantnih ponudb zanje. Za vse ključne segmente so v lanskem letu izpeljali odmevne in učinkovite komunikacijske aktivnosti, ki so stranke nagovarjale na prilagojene načine skozi skrbno izbrane komunikacijske kanale.

Posebej velja poudariti nepredvidljivo leto 2020, ko je odziv NLB na situacijo potrdil, da so znamke z jasno strategijo zmožne hitrih reakcij in se odlično soočajo z zahtevnimi razmerami na trgu. Uveljavljajo svež, celosten in ciljno usmerjen pristop in s tem izrazito odstopajo tako znotraj bančnega sektorja kot na področju tržnega komuniciranja nasploh. Pomemben preboj na področju kreativnosti komuniciranja, ki jo v finančnem sektorju sicer pogosto zaznamuje večja mera konservativnosti, pa so potrdile tudi številne strokovne nagrade.

Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB je ob prejemu naziva povedal: »Praviloma nisem človek, ki težko najde besede, pa ob tej novici vseeno »tipam« za tistimi, s katerimi bi kar najbolje opisal tako svoje občutke kot občutke ekipe – besede, ki bi dovolj pristno orisale, kako neizmerno ponosni smo na naziv Oglaševalca leta. Razumemo ga kot priznanje najboljših in najbolj izkušenih strokovnjakov v državi za poznavanje in razumevanje marketinške panoge ter širšega okolja in časa. Kot priznanje za odlično sodelovanje s partnerji ter prepoznavanje in spodbujanje ustvarjalnosti, nenazadnje pa tudi kot priznanje za trdo delo. Veseli smo ga, res veseli, še posebej glede na izzivov polno pot, ki smo jo premagali. Z nazivom Oglaševalec leta smo dobili dodaten zagon in motivacijo, da naredimo korak več, torej nekaj, kar nam ne bo prineslo le rezultatov v poslovnem smislu, ampak tudi občutke zadovoljstva, kot jih poznamo le kreativci.«

Nagrada Oglaševalec leta 2020 bo podeljena na Zlati noči, tradicionalni podelitvi nagrad, v petek, 10. septembra.