Kako prenova oglaševalskega kodeksa spreminja igro oglaševanja

24.04.2024

Jaka Repanšek je predsednik Oglaševalskega razsodišča od leta 2020, v tehnoloških, medijskih, oglaševalskih in internetnih podjetjih pa deluje že več kot 20 let. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). S Slovensko oglaševalsko zbornico je sodeloval pri projektih MOSS, NRB in RPB, spisal poglavje o avtorskih pravicah v oglaševanju v zborniku Dobra praksa in predaval na SOF in Akademijah SOZ

Kako prenova oglaševalskega kodeksa spreminja igro oglaševanja

Osnutek prenovljenih določb Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) v slovensko oglaševanje prinaša številne novosti, ki so plod hitrih in revolucionarnih sprememb v oglaševalskem in komunikacijskem prostoru v zadnjih petnajstih letih. Več o tem, kako sedanje razmere spreminjajo svet oglaševanja in kakšen bo videti prenovljen oglaševalski kodeks, bo Jaka Repanšek razkril v SOF-ovem predavanju.