Kako osvojiti tretje tisočletje in zakaj je kreativnost pri tem nepogrešljiv člen?

06.09.2021

Vloga kreativnosti pri gradnji boljše prihodnosti ne sme biti več le “delaj dobro”, ampak predvsem “živi trajnostno”. To velja tudi za ekosisteme blagovnih in storitvenih znamk, kulturo v podjetjih, načrtovanje kampanj … Pet izkušenih govorcev, ki to že počnejo, smo prosili, da z nami delijo svoje izkušnje in izzive, s katerimi so se na poti srečevali. Kako soustvarjalci znamk Benedetii Life, Bulkify, Elan, Lušt in Tuš vidijo vlogo kreativne industrije pri gradnji zelene prihodnosti? In kako se te zahtevne naloge lotevajo sami?

Z Jernejem Verbičem, partnerjem, direktorjem in svetovalcem Dobrih zgodb, se bodo pogovarjali Matea Benedetti, izredna profesorica, direktorica in trajnostna oblikovalka, Benedetti Life, Melanja Korošec, direktorica blagovne znamke, Elan, Kristjan Magdič, direktor podjetja Paradajz d.o.o., Dejan Mitrović, izvršni direktor, Bulkify, in Andraž Tuš, direktor Engrotuš d.o.o.

[NAVDIHUJOČ POGOVOR] Zeleni ... pa ne od zavisti: Ni jim ravno za sonaravno