Imeti glas pomeni imeti odgovornost

17.07.2020

"Če vaša blagovna znamka ne počne ničesar, kar bi spreminjalo svet na bolje, čez pet ali deset let ne bo več obstajala!" pravi aktualno kansko poročilo globalne kreativnosti. Istočasno v publikaciji Harward Business Review profesor londonske poslovne šole Freek Vermeulen piše, da je v ustvarjanju profita in posledično delovnih mest že dovolj družbene odgovornosti ter da podjetja ne potrebujejo še dodatnega višjega namena, četudi jim zmožnosti to omogočajo.

Je družbena odgovornost stvar korporativnih, vodstvenih ali osebnih odločitev? Bi jo morali razumeti celo kot dolžnost, pogojeno z vpetostjo v družbeno in naravno okolje?

O pomenu, načinih, izzivih, izkušnjah in rezultatih družbeno odgovornega delovanja se bo Tine Lugarič, kreativni direktor agencije Luna \TBWA, pogovarjal s tremi izjemnimi posamezniki, predstavniki treh sfer (nevladnih organizacij, medijev in podjetij), ki lahko ob sodelovanju dosegajo velike spremembe v družbi in okolju. Svoje izkušnje in poglede bodo na okrogli mizi "Imeti glas pomeni imeti odgovornost" delili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, David Razboršek, direktor Zavoda Vozim ter Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAMa.