Špela Žorž

direktorica, agencija Shift

Špela Žorž je v 17 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana / SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav, A1, Gorenje, … 

Danes je direktorica in solastnica agencije Shift (bivšega Grey Ljubljana), kjer opravlja tudi funkcijo strateške direktorice. V času njenega vodenja od leta 2014 se je agencija Grey Ljubljana popolnoma tranformirala, bistveno okrepila svoj kreativni izraz ter postala ena največjih in najmočnejših oglaševalskih agencij v slovenskem oglaševalskem prostoru.

Špela je tudi predavateljica, mentorica, članica žirij  in aktivna članica strokovnih združenj. Med leti 2015 – 2020 je bila članica upravnega odbora DMS, od leta 2020 pa je predsednica upravnega odbora SOZ.