Saša Leben se s področjem trajnosti v marketingu aktivno ukvarja že več kot pet let. Leta 2019 je Formitas postala prva agencija v mreži Goodvertising (advertising as a force of good), kjer s Thomasom Kolsterjem intenzivno sodeluje na področju trajnosti in vloge oglaševalske industrije. Od leta 2021 Saša tudi aktivno sodeluje na področju trajnosti znotraj Slovenske oglaševalske zbornice – najprej v vlogi članice delovne skupine, od leta 2022 pa tudi vodje taiste delovne skupine za Trajnostne oglaševalske standarde. Od leta 2022 je tudi članica EACA skupine za razvoj trajnosti znotraj oglaševalske stroke. Na temo trajnosti in izzivov, ki jih naša industrija ima, pa je spregovorila na globalnem dogodku AdZero net.
Saša je v oglaševalski industriji že več kot 25 let. V industrijo je vstopila na področju digitalnih komunikacij, sistemov vzpostavljanja lojalnostih programov na spletnih kanalih, ko se digital še ni razumel kot eden osrednjih komunikacijskih kanalov znotraj marketinškega spleta. Kasneje je skozi strateški pogled vstopila v svet integriranih tržnih komunikacij in kot direktorica na mednarodni kreativni agenciji prevzela vlogo poslovnega upravljanja. Znotraj mednarodne mreže je vodila več trgov, njen fokus pa je bil na učinkovitosti ter optimizaciji strateških pristopov s poudarkom na novih poslovnih modelih za blagovne znamke in storitve. Leta 2018 je postala partner v Formitas skupini odgovorna za razvoj in strateško upravljanje ključnih naročnikov, kjer tesno sodeluje na strateškem področju upravljanja znamk in kanalov komuniciranje za ključne partnerje skupaj s strategom in strokovnjakom Mitjo Tuškejem.