Cas Lachaert

vodja trga, IKEA Slovenija

Cas Lachaert se je rodil in odraščal v mestu Ghent v Belgiji.

Podjetju IKEA se je pridružil pred 10 leti v trgovini v Bruslju v Belgiji. Kot prodajni svetovalec je delal na oddelku s pohištvom za spalnico. Ko je ugotovil, kakšne možnosti ponuja podjetje IKEA, se je odločil izkoristiti priložnost za rast in postal odgovoren za svoj oddelek. Pozneje je postal tudi vodja prodaje v isti trgovini. Ker je pri številnih projektih sodeloval z mednarodnimi kolegi, se je odločil svojo pot nadaljevati v tujini.

Cas je leta 2015 postal izvajalec prodajnih izobraževanj v podjetju Inter IKEA Systems, ki ima sedež v Delftu na Nizozemskem. Leta 2016 se je preselil v severni del Pariza, kjer je deloval kot namestnik vodje trgovine. Tam je pretežno delal na oddelkih za odnose s kupci, poslovno navigacijo in IKEA FOOD.  

Edinstvena priložnost, da lahko povsem od začetka zgradi trgovino ter zbere odlično ekipo motiviranih in stvarnih sodelavcev, je Casa prepričala, da je sprejel izziv in kot vodja tržišča prevzel vodstvo ekipe trgovine IKEA Pallady v Bukarešti v Romuniji. Od januarja 2020 deluje kot vodja tržišča v Sloveniji.

Za njegovo motivacijo za delo v podjetju IKEA je ključna mešanica osebnega zanimanja za opremo za dom, strasti do dela z ljudmi in dejstva, da podjetje IKEA zaposlenim dovoljuje, da na svoji poti delajo napake. Verjame, da je prav poslovanje z dobrimi zaposlenimi in vlaganje v njihov razvoj tisto, kar skrbi za rast podjetja IKEA.

Casove najpomembnejše vrednote so preprostost, vodenje z zgledom in povezanost – ta načela so tudi med najpomembnejšimi vrednotami podjetja IKEA.

Zato ni čudno, da je njegov vzor prav Ingvar Kamprad. Pogosto v težavnih situacijah odločitev sprejme po tem, ko se vpraša, »kaj bi v tem primeru storil Ingvar«.

Trenutek, ki ga je v njegovi karieri najbolj oblikoval, je bil trenutek, ko je prvič stopil v vodstveno vlogo: vse, kar je oboževal in v kar je verjel, je lahko takrat začel deliti s svojo ekipo. Spodbuja odprtost in vključenost ter trdno verjame, da lahko vsak posameznik prispeva k ekipi na svoj edinstveni način. Vsi ti raznoliki prispevki oblikujejo prednosti ekipe IKEA, kjer ne štejejo samo posamezniki, temveč prav vsa ekipa.