Pametno je poskrbeti za svojo rit

Šifra: Z4008S21Agencija: Sonce.net d.o.o.Naročnik komunikacij: Nacionalni inštitut za javno zdravje
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

Kreativna ideja

NIJZ je želel ciljno skupino opozoriti na Program Svit, namenjen zgodnjemu odkrivanju raka na debelem črevesu in danki. Kot izhodišče smo uporabili slovensko reklo »da nekdo skrbi za lastno rit« in ga obrnili v pozitivno smer, v edino situacijo, ko je skrbeti za svojo rit moralno povsem nesporno. Vizualno smo komunikacijo zdravja naredili hitro razumljivo, relevantno in simpatično.

  • Ime znamke ali podznamke: Program Svit
  • Naročnik komunikacij: Nacionalni inštitut za javno zdravje
  • Izdelek / storitev: Program Svit
  • Agencija: Sonce.net d.o.o.
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Nina Dinjaški
  • Kreativni direktor/ica: Nina Dinjaški
  • Umetniški direktor/ica: Urška Hočevar
  • Tekstopisec/ka: Nina Dinjaški
  • Vodja projekta: Sebastijan Pregelj
  • Direktor/ica projekta: Sebastijan Pregelj
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Špela Fistrič
  • Oblikovalec/ka: Urška Hočevar
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Milica Živanović
  • Ilustrator/ka: Urška Hočevar