Prenova grafične podobe Festivala Ljubljana
Šifra: Z2.3008S21Agencija: Ljudje d.o.o.Naročnik komunikacij: Festival Ljubljana
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE
Kreativna ideja
S prenovljeno podobo sporočamo našo zavezanost k poslanstvu, z najboljšimi kulturnimi vsebinami bogatiti slovensko družbo. Ker je pandemija omejila možnost izvajanja naših vrednot prijateljstva in družabnosti, smo izpostavili ponos in drznost: ljudje, ki v kontroverznem dramaturškem paradoksu morda spominjajo na viruse, se zgrinjajo v okvir tipične vedute prizorišč Ljubljana Festivala.
- Ime znamke ali podznamke: Festival Ljubljana
- Naročnik komunikacij: Festival Ljubljana
- Izdelek / storitev: Novi časi, nova podoba
- Agencija: Ljudje d.o.o.
- Spletni naslov: https://ljubljanafestival.si/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Artnak
- Umetniški direktor/ica: Emil Kozole
- Vodja projekta: Neža Penca
- Direktor/ica projekta: Darko Brlek
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tertnik, Živa Steiner
- Medijski strateg/inja: Andrej Drapal, Matjaž Brumen
- Oblikovalec/ka: Nikolas Kristovič, Tamara Lašič Jurković, Urška Stariha, Neža Penca
- Razvijalec/ka: Blaž Lozej, Nikolas Kristovič