Izzivalec čutil (spletno doživetje)
Šifra: V2.3009S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA
Kreativna ideja
Ob predstavitvi novega okusa Argete Exclusive à la chef Filip Matjaž smo pripravili interaktivno spletno doživetje, ki je tako kot chefova kuhinja izzivala čutila in uporabnika vključevala v zgodbo, ki je razkrila nov okus. Razpihali so fazanovo perje, tresli piransko sol in sestavili artičoko ter tako odkrili dodatne vsebine in se v nagradni igri potegovali za večerjo v Filipovi restavraciji COB.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Pašteta Argeta Exclusive
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Escapebox d.o.o.
- Produkcijska hiša: Black Lime d.o.o.
- Spletni naslov: https://filipmatjaz.argeta.com/
- Kreativni direktor/ica: Medeja Kraševec Žnidarec, Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
- Strateg/inja: Saša Droftina
- Tekstopisec/ka: Maja Podojsteršek, Tomaž Radšel
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
- Vodja projekta: Saša Truden, Valerija Smolej
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Čadež, Vida Kos, Živa Deu, Patricia Platiša, Simon Horvat
- Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin
- Fotograf/inja: Off menu
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Paidea d.o.o.