Vse dobro
Šifra: V2.2014S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA
Kreativna ideja
S kampanjo Dobri možje smo aktivirali ciljno skupino, ki je sodelovala pri Sparovi donaciji 50.000 evorov za Gasilsko zvezo Slovenije. Ljudje so k donaciji prispevali z nakupom dobrih piškotov, ki jih je Spar ustvaril posebej za to priložnost, prav tako pa so se donaciji pridružili spletni uporabniki s pošiljanjem digitalnih piškotkov – dobrih misli, ki že krasijo gasilske postaje po Sloveniji.
- Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
- Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
- Izdelek / storitev: Spar Slovenija
- Agencija: Futura DDB
- Medijska agencija: AM komunikacije
- Produkcijska hiša: Super 16
- Kreativni direktor/ica: Boštjan Napotnik
- Umetniški direktor/ica: Robert Križmančič
- Strateg/inja: Peter Dobovičnik
- Tekstopisec/ka: Boštjan Napotnik, Tina Križaj
- Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik
- Urednik spletnih vsebin: Neja Pevec, Nina Bertoncelj
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Blaž Zorčič
- Razvijalec/ka: Žiga Pavlin
- Vodja projekta: Urška Nučič, Ana Ribar
- Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren, Aleš Popič, Maja Zajec, Manca Jevšček, Nina Bilban
- Medijski strateg/inja: Branka Krušič, Barbara Pagon, Zala Konda, Julija Kancler, Alenka Kanduc
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Iztok Perko, Janez Vizjak, Mija Zorec
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Jure Matjažič
- Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Blacklime, Miloš Horvat, Gregor Čič, Miha Klatzer, Špela Zupan Štampohar, Maja Teyrovsky