Modra linija
Šifra: P3.2009S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Telekom Slovenije
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST
Kreativna ideja
Kolesarstvo sodi med najbolj priljubljene športe v Sloveniji, kar dokazuje tudi na tisoče navdušenih navijačev, ki so na trasi spremljali dirko Po Sloveniji in spodbujali kolesarje. Ker pa se na različnih dirkah vse pogosteje dogaja, da strastni navijači posegajo v prostor kolesarjev in jih tudi nevarno ovirajo, smo na delu sobotne trase uvedli modro linijo, pobudo za povečanje varnosti kolesarjev
- Ime znamke ali podznamke: Telekom Slovenije
- Naročnik komunikacij: Telekom Slovenije
- Izdelek / storitev: Telekomunikacije
- Agencija: Pristop
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Martin Rozman
- Tekstopisec/ka: Manja Novak
- Oblikovalec/ka: Matic Petrovski
- Direktor/ica projekta: Eva Šterk
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Mateja Grabar Premelč, Jure Grilc, Franjo Jesih, Jernej Verbič, Karmen Havliček
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Jakob Ješelnik