Kampanja Marčni sejmi
Šifra: OK1004S25Agencija: Celjski sejem /kreativni oddelekNaročnik komunikacij: Celjski sejem
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
Kreativna ideja kampanje za Marčne sejme je bila osredotočena na resnične zgodbe treh ambasadorjev – lovca, strelke in čebelarke, katerih dejavnosti pogosto zaznamujejo napačni stereotipi. S serijo video vsebin, terenskimi reportažami in družbenimi mediji smo prikazali njihov trud, predanost in odgovornost, s čimer smo razbili mite ter spremenili javno percepcijo panog Marčnih sejmov.
- Ime znamke ali podznamke: Celjski sejem/Marčni sejmi
- Naročnik komunikacij: Celjski sejem
- Izdelek / storitev: Oglaševalska kampanja TV oglas, jumbo, radio, družbena omrežja
- Agencija: Celjski sejem /kreativni oddelek
- Medijska agencija: Third Option, Growthcom.si in Celjski sejem
- Digitalna agencija: Growthcom.si
- Produkcijska hiša: Skunky Studios
- Spletni naslov: https://ce-sejem.si/sejmi/marcni-sejmi/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Darja Tibaot Ciringer, Jan Kok
- Umetniški direktor/ica: Miha Dernovšek
- Tekstopisec/ka: Jan Kok, Darja Tibaot Ciringer
- Vodja projekta: Matevž Dernovšek
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Darja Tibaot Ciringer
- Fotograf/inja: Tomaž Kos
- Režiser/ka: Jan Kok
- Direktor/ica fotografije: Klemen Vogrič
- Scenarist/ka: Darja Tibaot Ciringer, Jan Kok