Kampanja Marčni sejmi

Šifra: OK1004S25Agencija: Celjski sejem /kreativni oddelekNaročnik komunikacij: Celjski sejem
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO

glasnost:

Kreativna ideja

Kreativna ideja kampanje za Marčne sejme je bila osredotočena na resnične zgodbe treh ambasadorjev – lovca, strelke in čebelarke, katerih dejavnosti pogosto zaznamujejo napačni stereotipi. S serijo video vsebin, terenskimi reportažami in družbenimi mediji smo prikazali njihov trud, predanost in odgovornost, s čimer smo razbili mite ter spremenili javno percepcijo panog Marčnih sejmov.

  • Ime znamke ali podznamke: Celjski sejem/Marčni sejmi
  • Naročnik komunikacij: Celjski sejem
  • Izdelek / storitev: Oglaševalska kampanja TV oglas, jumbo, radio, družbena omrežja
  • Agencija: Celjski sejem /kreativni oddelek
  • Medijska agencija: Third Option, Growthcom.si in Celjski sejem
  • Digitalna agencija: Growthcom.si
  • Produkcijska hiša: Skunky Studios
  • Spletni naslov: https://ce-sejem.si/sejmi/marcni-sejmi/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Darja Tibaot Ciringer, Jan Kok
  • Umetniški direktor/ica: Miha Dernovšek
  • Tekstopisec/ka: Jan Kok, Darja Tibaot Ciringer
  • Vodja projekta: Matevž Dernovšek
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Darja Tibaot Ciringer
  • Fotograf/inja: Tomaž Kos
  • Režiser/ka: Jan Kok
  • Direktor/ica fotografije: Klemen Vogrič
  • Scenarist/ka: Darja Tibaot Ciringer, Jan Kok