Barcaffe / TV oglas 'PREMAKNI SE'

Šifra: O4017S22Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Tekmovanje:

glasnost:

Kreativna ideja

Barcaffe predstavi nov manifest in slogan »Dobra kava te zbudi. Najboljša te premakne.« Ljudi spodbuja, da se ne ustavijo samo pri sanjarjenju, ampak zberejo pogum, naredijo prvi korak – in nato vse naslednje do cilja. Inspirativna zgodba, sestavljena iz drobcev osebnih zgodb, sporoča: velike zgodbe, pa tudi tiste najbolj intimne, imajo majhne začetke, pomembno je le, da se premaknemo.

  • Ime znamke ali podznamke: Barcaffe
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Kava Barcaffe
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Produkcijska hiša: Kinomotel
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: David Fartek
  • Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
  • Oblikovalec/ka: David Fartek
  • Vodja projekta: Arin Čebokli
  • Direktor/ica projekta: Arin Čebokli
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tihana Vujčić, Jelena Milinković
  • Odnosi z javnostmi: Sara Švegl
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Andrej Juvan
  • Režiser/ka: Gregor Vesel
  • Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović
  • Scenarist/ka: Katja Petrin Dornik
  • Glasba: Knjižnica