Barcaffe / TV oglas 'PREMAKNI SE'
Šifra: O4017S22Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Tekmovanje:
Kreativna ideja
Barcaffe predstavi nov manifest in slogan »Dobra kava te zbudi. Najboljša te premakne.« Ljudi spodbuja, da se ne ustavijo samo pri sanjarjenju, ampak zberejo pogum, naredijo prvi korak – in nato vse naslednje do cilja. Inspirativna zgodba, sestavljena iz drobcev osebnih zgodb, sporoča: velike zgodbe, pa tudi tiste najbolj intimne, imajo majhne začetke, pomembno je le, da se premaknemo.
- Ime znamke ali podznamke: Barcaffe
- Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Izdelek / storitev: Kava Barcaffe
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Media Publikum
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: David Fartek
- Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
- Oblikovalec/ka: David Fartek
- Vodja projekta: Arin Čebokli
- Direktor/ica projekta: Arin Čebokli
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Tihana Vujčić, Jelena Milinković
- Odnosi z javnostmi: Sara Švegl
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Andrej Juvan
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović
- Scenarist/ka: Katja Petrin Dornik
- Glasba: Knjižnica