Je res?

Šifra: M3.2002S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Telekom Slovenije
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

Platformo »Uživajmo pametno« smo nadgradili s poudarkom na spletni varnosti in kritičnem dojemanju resničnosti na spletu, zato smo v sodelovanju s Hišo iluzij razvil projekt, ki na inovativen in poučen način ozavešča o teh nevarnostih. Interaktivna razstava v Hiši iluzij obiskovalcem skozi praktične primere razkriva, kako hitro lahko lastne zaznave zavedejo človeka.

  • Ime znamke ali podznamke: Telekom Slovenije
  • Naročnik komunikacij: Telekom Slovenije
  • Izdelek / storitev: Telekomunikacije
  • Agencija: Pristop
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Hiša Iluzij, Renderspace
  • Produkcijska hiša: Sloboda
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Martin Rozman
  • Tekstopisec/ka: Rok Artiček
  • Oblikovalec/ka: Matic Petrovski, Marko Javeršek, Jana Troha
  • Digitalni strateg/inja: Ljudmila Šprajc
  • Urednik spletnih vsebin: Fedja Golež, Kaja Flisar
  • Vodja projekta: Neža Šimenc, Nino Erjavec
  • Direktor/ica projekta: Eva Šterk
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Mateja Grabar Premelč, Petra Pust
  • Medijski strateg/inja: Telekom Slovenije (Mateja Grabar Premelč, Vesna Čajić)
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Emil Barbarić
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Rino Barbir
  • Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović
  • Animator: Urška Kos
  • Glasba: Uživajmo Pametno
  • Avtor/ica glasbe: Grace Mesa, Jernej Kržič, Jure Tovrljan (tekst)
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tjaša Hribar, Brainylab