Je res?
Šifra: M3.2002S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Telekom Slovenije
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE
Kreativna ideja
Platformo »Uživajmo pametno« smo nadgradili s poudarkom na spletni varnosti in kritičnem dojemanju resničnosti na spletu, zato smo v sodelovanju s Hišo iluzij razvil projekt, ki na inovativen in poučen način ozavešča o teh nevarnostih. Interaktivna razstava v Hiši iluzij obiskovalcem skozi praktične primere razkriva, kako hitro lahko lastne zaznave zavedejo človeka.
- Ime znamke ali podznamke: Telekom Slovenije
- Naročnik komunikacij: Telekom Slovenije
- Izdelek / storitev: Telekomunikacije
- Agencija: Pristop
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Hiša Iluzij, Renderspace
- Produkcijska hiša: Sloboda
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Martin Rozman
- Tekstopisec/ka: Rok Artiček
- Oblikovalec/ka: Matic Petrovski, Marko Javeršek, Jana Troha
- Digitalni strateg/inja: Ljudmila Šprajc
- Urednik spletnih vsebin: Fedja Golež, Kaja Flisar
- Vodja projekta: Neža Šimenc, Nino Erjavec
- Direktor/ica projekta: Eva Šterk
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Mateja Grabar Premelč, Petra Pust
- Medijski strateg/inja: Telekom Slovenije (Mateja Grabar Premelč, Vesna Čajić)
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Emil Barbarić
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Rino Barbir
- Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović
- Animator: Urška Kos
- Glasba: Uživajmo Pametno
- Avtor/ica glasbe: Grace Mesa, Jernej Kržič, Jure Tovrljan (tekst)
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tjaša Hribar, Brainylab