Onkoman – samopregledovanje mod

Šifra: E9.2006S22Agencija: AV Studio Naročnik komunikacij: Slovensko onkološko društvo za moške ONKOMAN
Skupina: E9 INOVATIVNE REŠITVE

glasnost:

Kreativna ideja

Raka na modih vsako leto prepozno odkrijejo pri vedno več moških. Zato smo smo moškim demonstrirali, da samopregled mod lahko opravijo v 30 sekundah. S kreativno izrabo TV oglasa, kjer smo naš oglas predvajali pred oglasi, ki trajajo 30 sekund ali več. Tako smo drag medijski zakup, ki si ga kot neprofitna organizacija ne moremo privoščiti, izkoristili za komunikacijo našega pomembnega sporočila.

  • Ime znamke ali podznamke: Slovensko onkološko društvo za moške ONKOMAN
  • Naročnik komunikacij: Slovensko onkološko društvo za moške ONKOMAN
  • Izdelek / storitev: Oglas za digitalne medije
  • Agencija: AV Studio
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: ovartis, Triglav zdravje, Lidl Slovenija, Europlakat, iprom, Amicus, Pop tv, Amgen, RTV SLO,
  • Produkcijska hiša: Studio 69, Agencija 101
  • Spletni naslov: https://samopregled.onkoman.si/
  • Kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan, Gal Erbežnik
  • Umetniški direktor/ica: Gašper Štern
  • Tekstopisec/ka: Sara Mlinar
  • Oblikovalec/ka: Nina Lesjak, Aljaž Kočevar
  • Digitalni strateg/inja: Sebastjan Boh
  • Urednik spletnih vsebin: Nace Dolenc
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Gorazd Murnik
  • Razvijalec/ka: Janez Šarlah
  • Vodja projekta: Barbara Pirh
  • Direktor/ica projekta: Dunja Bibianko Marovt
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Matej Pečovnik, Jaka Jakopič
  • Fotograf/inja: Anton Ajnik
  • Glasba: iz knjižnice