Košara iz recikliranih plakatov

Šifra: E8007S23Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.Naročnik komunikacij: Mercator d.d.
Skupina: E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV

glasnost:

Kreativna ideja

Mercator je družbeno odgovorno podjetje, ki na vsakem koraku išče trajnostne rešitve. Tako se v okviru kampanje Radi imamo domače poveže s partnerji in ustvari zunanje oglašvanje, ki za seboj ne pušča odpadkov. Odslužene plakate zloži v novo življenje - v priročno košaro, ki jo Mercatorjevi kupci vzamejo brezplačno in vanjo zložijo kupljene izdelke.

  • Ime znamke ali podznamke: Mercator
  • Naročnik komunikacij: Mercator d.d.
  • Izdelek / storitev: Košara iz recikliranih plakatov
  • Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.
  • Medijska agencija: Studio Nexus
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: TAM TAM, EUROPLAKAT, Inštitut za celulozo in papir
  • Produkcijska hiša: EFE studios
  • Kreativni direktor/ica: Uroš Goričan in Matej Kodrič
  • Umetniški direktor/ica: Matt Penko
  • Tekstopisec/ka: Maj Kelenc
  • Oblikovalec/ka: Mark Caserman
  • Digitalni strateg/inja: Nina Tanhofer
  • Urednik spletnih vsebin: Diana Abdagić in Mitja Bergoč
  • Vodja projekta: Katja Grosman
  • Direktor/ica projekta: Andreja Veršič, Brigita Švigelj
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek
  • Režiser/ka: Klemen Mramor
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tomaž Žontar (Europlakat), Damjan Koren (TAM TAM), dr. Tea Kapun (Inštitut za celulozo in papir)