Košara iz recikliranih plakatov
Šifra: E8007S23Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.Naročnik komunikacij: Mercator d.d.
Skupina: E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV
Kreativna ideja
Mercator je družbeno odgovorno podjetje, ki na vsakem koraku išče trajnostne rešitve. Tako se v okviru kampanje Radi imamo domače poveže s partnerji in ustvari zunanje oglašvanje, ki za seboj ne pušča odpadkov. Odslužene plakate zloži v novo življenje - v priročno košaro, ki jo Mercatorjevi kupci vzamejo brezplačno in vanjo zložijo kupljene izdelke.
- Ime znamke ali podznamke: Mercator
- Naročnik komunikacij: Mercator d.d.
- Izdelek / storitev: Košara iz recikliranih plakatov
- Agencija: Herman & Partnerji, d.o.o.
- Medijska agencija: Studio Nexus
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: TAM TAM, EUROPLAKAT, Inštitut za celulozo in papir
- Produkcijska hiša: EFE studios
- Kreativni direktor/ica: Uroš Goričan in Matej Kodrič
- Umetniški direktor/ica: Matt Penko
- Tekstopisec/ka: Maj Kelenc
- Oblikovalec/ka: Mark Caserman
- Digitalni strateg/inja: Nina Tanhofer
- Urednik spletnih vsebin: Diana Abdagić in Mitja Bergoč
- Vodja projekta: Katja Grosman
- Direktor/ica projekta: Andreja Veršič, Brigita Švigelj
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek
- Režiser/ka: Klemen Mramor
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tomaž Žontar (Europlakat), Damjan Koren (TAM TAM), dr. Tea Kapun (Inštitut za celulozo in papir)