Laško Burin: Vedeževalec Blaž
Šifra: E5.3015S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.3 SODELOVANJE Z VPLIVNEŽI
Kreativna ideja
Pivovarna Laško je 2023 lansirala novo pivo Laško Burin, ki je dobilo ime po svežem vetru z obale, saj je tudi samo pivo ekstra sveže. V spletni kampanji je Tadej Toš premagoval svoj strah pred odpiranjem pločevinke Burina, ki je v TV oglasu povzročilo pravi vihar. V enem od spletnih videov smo sodelovali z vedeževalcem Blažem, ki v svojem stilu prerokuje klicateljici, kdaj bo Toš odprl Burin.
- Ime znamke ali podznamke: Laško Burin
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Izdelek / storitev: Laško Burin
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: Luna \TBWA
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Blaž Knez
- Spletni naslov: https://www.facebook.com/100076340930149/videos/259794056763384
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
- Tekstopisec/ka: Maja Burja, Tomaž Radšel
- Oblikovalec/ka: Miha Feguš
- Urednik spletnih vsebin: Lara Mlakar, Laura Kovše
- Vodja projekta: Rok Travižan
- Direktor/ica projekta: Nace Tomc
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Patricija Kodrič, Maja Mežan
- Medijski strateg/inja: Nika Oražem