To ni avto, to je AMI!

Šifra: E5.3014S24Agencija: FormitasNaročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.3 SODELOVANJE Z VPLIVNEŽI

glasnost:

Kreativna ideja

Citroën AMI je namenjen mladim, aktivnim predstavnikom generacije Z in žurerjem generacije Y. S kampanjo smo nagovorili predstavnike obeh generacij, izkoristili mladostni potencial znamke ter pripravo vsebine v celoti zaupali izbranim vplivnežem na TikToku in Instagramu. 'To ni avto, to je AMI' je pozicijski stavek, ki je bil vodilo sporočil kampanje in # pod katerim smo združili vsebino.

  • Ime znamke ali podznamke: Citroën
  • Naročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
  • Izdelek / storitev: avtomobilizem
  • Agencija: Formitas
  • Medijska agencija: Pristop Media
  • Digitalna agencija: Formitas
  • Spletni naslov: https://www.amistore.si/
  • Kreativni direktor/ica: Blaž Ritmanič
  • Oblikovalec/ka: Ana Gombač
  • Digitalni strateg/inja: Ika Dujić Vrtačnik
  • Vodja projekta: Ina Baznik
  • Direktor/ica projekta: Damjan Glazer
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Polona Gruden in Dejan Debernardi