To ni avto, to je AMI!
Šifra: E5.3014S24Agencija: FormitasNaročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.3 SODELOVANJE Z VPLIVNEŽI
Kreativna ideja
Citroën AMI je namenjen mladim, aktivnim predstavnikom generacije Z in žurerjem generacije Y. S kampanjo smo nagovorili predstavnike obeh generacij, izkoristili mladostni potencial znamke ter pripravo vsebine v celoti zaupali izbranim vplivnežem na TikToku in Instagramu. 'To ni avto, to je AMI' je pozicijski stavek, ki je bil vodilo sporočil kampanje in # pod katerim smo združili vsebino.
- Ime znamke ali podznamke: Citroën
- Naročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
- Izdelek / storitev: avtomobilizem
- Agencija: Formitas
- Medijska agencija: Pristop Media
- Digitalna agencija: Formitas
- Spletni naslov: https://www.amistore.si/
- Kreativni direktor/ica: Blaž Ritmanič
- Oblikovalec/ka: Ana Gombač
- Digitalni strateg/inja: Ika Dujić Vrtačnik
- Vodja projekta: Ina Baznik
- Direktor/ica projekta: Damjan Glazer
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Polona Gruden in Dejan Debernardi