Meat Tweets
Šifra: E5.2011S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.2 KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH
Kreativna ideja
Kako nagovoriti žaljive spletne neresnice in mite o pašteti, ki ne držijo za Argeto? Najprej si sposodiš priljubljen format Mean tweets, kjer znani berejo žaljive zapise o sebi, in ga spremeniš v Meat Tweet, nato pa si sposodiš še Alena Podlesnika, (pre)velikega oboževalca Argete, ki s strokovnimi argumenti odgovori na žaljive zapise in neresnice. *Znanost*.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
- Agencija: Luna \TBWA
- Digitalna agencija: Luna \TBWA
- Spletni naslov: https://meattweets.argeta.com/
- Kreativni direktor/ica: Medeja Kraševec Žnidarec, Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
- Tekstopisec/ka: Tomaž Radšel, Blaž Žnidarec
- Oblikovalec/ka: Matic Povše
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
- Vodja projekta: Ana Kotar, Valerija Smolej
- Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: ČLANI PROJEKTNE EKIPE PRI NAROČNIKU Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Metka Orel, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu, Simon Horvat, Patricia Platiša