Defabri…Defibrela…Defebrilater?
Šifra: E2.1002S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Društvo AED
Skupina: E2 TISK, E2.1 TISKANI OGLASI

Kreativna ideja
Društvo AED s kampanjo ob svetovnem dnevu oživljanja razbija stereotipe o uporabi defibrilatorjev. Čeprav zvenijo zapleteno, so AED-ji preprosti za uporabo in lahko rešijo življenje. Sporočilo kampanje smo razširili prek plakatov, tiskanih oglasov, TV, radia in družbenih omrežij z resničnimi zgodbami o srečnih koncih.
- Ime znamke ali podznamke: Društvo AED
- Naročnik komunikacij: Društvo AED
- Izdelek / storitev: zdravstvo
- Agencija: Pristop
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Rok Flego
- Tekstopisec/ka: Peter Zabret
- Oblikovalec/ka: Patricija Rantaša
- Vodja projekta: Tjaša Hribar
- Direktor/ica projekta: Eva Šterk
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Samo Oblak, Erik Selan