Defabri…Defibrela…Defebrilater?

Šifra: E2.1002S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Društvo AED
Skupina: E2 TISK, E2.1 TISKANI OGLASI

Kreativna ideja

Društvo AED s kampanjo ob svetovnem dnevu oživljanja razbija stereotipe o uporabi defibrilatorjev. Čeprav zvenijo zapleteno, so AED-ji preprosti za uporabo in lahko rešijo življenje. Sporočilo kampanje smo razširili prek plakatov, tiskanih oglasov, TV, radia in družbenih omrežij z resničnimi zgodbami o srečnih koncih.

  • Ime znamke ali podznamke: Društvo AED
  • Naročnik komunikacij: Društvo AED
  • Izdelek / storitev: zdravstvo
  • Agencija: Pristop
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Rok Flego
  • Tekstopisec/ka: Peter Zabret
  • Oblikovalec/ka: Patricija Rantaša
  • Vodja projekta: Tjaša Hribar
  • Direktor/ica projekta: Eva Šterk
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Samo Oblak, Erik Selan