Najljubše priloge
Šifra: E2.1001S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Engrotuš
Skupina: E2 TISK, E2.1 TISKANI OGLASI

Kreativna ideja
V poplavi oglasov, ki so vsako leto prisotni v 'piknik' obdobju, smo želeli izstopati z drugačnim pristopom. Akcijsko ponudbo za žar smo predstavili v obliki vizualiziranega 'pie chart' grafa iz burger polpete, ki prikazuje najljubše priloge bralcev. Komunikacijo smo tako približali ciljni skupini – marketinškim strokovnjakom.
- Ime znamke ali podznamke: Tuš
- Naročnik komunikacij: Engrotuš
- Izdelek / storitev: fmcg
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Media Publikum
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Rok Flego
- Tekstopisec/ka: Peter Zabret
- Oblikovalec/ka: Matic Petrovski
- Vodja projekta: Tina Runko
- Direktor/ica projekta: Nina Razpet
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nika Brodnik, Maša Šolinc, Živa Slokan Danijela Lakićević
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc