Najljubše priloge

Šifra: E2.1001S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Engrotuš
Skupina: E2 TISK, E2.1 TISKANI OGLASI

Kreativna ideja

V poplavi oglasov, ki so vsako leto prisotni v 'piknik' obdobju, smo želeli izstopati z drugačnim pristopom. Akcijsko ponudbo za žar smo predstavili v obliki vizualiziranega 'pie chart' grafa iz burger polpete, ki prikazuje najljubše priloge bralcev. Komunikacijo smo tako približali ciljni skupini – marketinškim strokovnjakom.

  • Ime znamke ali podznamke: Tuš
  • Naročnik komunikacij: Engrotuš
  • Izdelek / storitev: fmcg
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Rok Flego
  • Tekstopisec/ka: Peter Zabret
  • Oblikovalec/ka: Matic Petrovski
  • Vodja projekta: Tina Runko
  • Direktor/ica projekta: Nina Razpet
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nika Brodnik, Maša Šolinc, Živa Slokan Danijela Lakićević
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc