Oda porazom

Šifra: E1045S22Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
Skupina: E1 FILM

glasnost:

Kreativna ideja

Znamka Laško slavi tiste, ki so svoj karakter gradili skozi življenjske izkušnje, dobre in slabe. In ker vemo, da se iz porazov lahko naučimo več kot iz zmag, smo zasnovali epsko Odo porazom. V njej dajemo priznanje vsem, ki ne znajo sestaviti omare ali zažgejo meso na žaru. Pravi Laško karakter ne proslavlja zmag zmag. Pravi Laško karakter slavi poraze, saj le z njimi raste in se krepi.

  • Ime znamke ali podznamke: Laško
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Laško pivo
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Produkcijska hiša: Kinomotel
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Umetniški direktor/ica: Ljubo Bratina
  • Tekstopisec/ka: Medeja Kraševec
  • Oblikovalec/ka: Miha Feguš
  • Urednik spletnih vsebin: Jan Omahen
  • Vodja projekta: Nace Tomc, Urška Cerar
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Urban Kramberger, Maja Mežan, Patricija Kodrič
  • Fotograf/inja: Primož Korošec
  • Režiser/ka: Rino Barbir
  • Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović