Pazi.se
Šifra: E1030S24Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis GroupeNaročnik komunikacij: Združenje bank Slovenije
Skupina: E1 FILM
Kreativna ideja
Zaradi naraščajočega števila spletnih prevar je ZBS pripravilo komunikacijsko kampanjo pazi.se, ki ozavešča o različnih oblikah in načinih spletnih prevar. Ideja temelji na tem, da se lahko za na videz prijaznimi obrazi skrivajo tudi najbolj pretkani spletni goljufi, ki prežijo na nedolžne posameznike, pri čemer je bil fokus prvo leto najpogostejša oblika phishinga in smishinga.
- Ime znamke ali podznamke: Pazi.se
- Naročnik komunikacij: Združenje bank Slovenije
- Izdelek / storitev: Kampanja ozaveščanja pred spletnimi prevarami
- Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis Groupe
- Medijska agencija: Starcom, član Publicis Groupe
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Spletna postaja
- Produkcijska hiša: Super16
- Spletni naslov: www.pazi.se
- Izvršni kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
- Kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
- Umetniški direktor/ica: Matjaž Škufca
- Strateg/inja: Maja Michieli
- Tekstopisec/ka: Vlasta Merc in Toni Tomašek
- Oblikovalec/ka: Matjaž Škufca in Sanja Biščan
- Urednik spletnih vsebin: Mateja Arnež, MSL (član Publicis Groupe)
- Vodja projekta: Polona Polak
- Direktor/ica projekta: Špela Petač
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Stanislava Zadravec Caprirolo, Aleksandra Žibrat, Lara Berlec, Katja Butala, Branka Dečman, Eva Rihtarič, Petra Shirley in Mojca Strojan
- Medijski strateg/inja: Lina Bravničar
- Režiser/ka: Simon Pintar