Kreativna ideja
Če svet, ki ga želiš ne obstaja, ga izgradi. In prav to smo naredili s pomočjo močnih vizualnih projekcij. Zgodba, ki prepleta vsakdanjost realnosti s sanjskim svetom je idealna za prikaz neverjetne širine izdelkov, ki jih lahko najdemo v Sparu. Režijski jezik s pomočjo projekcij in montaže odpira neskončno širino interpretacij.
- Ime znamke ali podznamke: Spar Slovenija
- Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
- Izdelek / storitev: Spar Slovenija
- Agencija: Futura DDB
- Medijska agencija: AM komunikacije
- Produkcijska hiša: Super 16
- Kreativni direktor/ica: Drago Mlakar, Boštjan Napotnik
- Umetniški direktor/ica: Robert Krizmančič
- Strateg/inja: Peter Dobovičnik
- Tekstopisec/ka: Drago Mlakar
- Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik
- Digitalni strateg/inja: Ana Ribar
- Urednik spletnih vsebin: Neja Pevec, Nina Bertoncelj
- Vodja projekta: Urška Nučič
- Direktor/ica projekta: Mija Gačnik Krpič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Janez Vizjak, Iztok Perko, Jure Pogačnik
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Mark Pirc
- Direktor/ica fotografije: Igor Vuković
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Miha Klatzer, Maja Teyrovski